Innesäljare/Administratör

Arbetsbeskrivning

Du erbjuds ett jobb med stora möjligheter hos "bemanningsbranschens bästa arbetsgivare". Du erbjuds ett längre uppdrag hos våra kund med tanke att senare bli direkt anställd. Vår kund är ett mindre distributionsföretag som har ett antal generalagenturer och distribuerar batterier. Det rör sig om batterier med tillbehör samt standard och kundspecifika lösningar. Arbetet som inneäljare innebär att ta inkommande samtal som kan handla om att hjälpa en redan befintlig kund alternativt nya företag som har en förfrågan på någon batteriprodukt. Tjänsten innebär också nykundsprospektering inom nya segment. Erfarenheter och utbildning Vi söker dig som har erfarenhet av säljbearbetning och kundvård. Det är bra om du är van att arbeta i något affärssystem såsom SPCS. Telefonvana är mycket viktigt. Personliga egenskaper Egenskaper som är viktiga för detta arbete är att ha en bra initiativförmåga och kunna arbeta självständigt . Bra kommunikativförmåga. Stort intesse för sälj och även marknad eftersom det finns möjlighet att utveckla nya segment. Du bör ha bra ordningssinne och kunna arbeta målinriktat. Välkommen att registrera ditt intresse! Urvalet till denna tjänst sker löpande, detta innebär att vi behöver din ansökan så snabbt som möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobzone Solna
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 maj 2009
  • Ansök senast: 14 juni 2009

Liknande jobb

Mötesbokare

20 augusti 2010

Karriär som Säljare!

20 augusti 2010

Innesäljare

23 augusti 2010

Tidningen Folket söker säljare

23 augusti 2010