OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
INNESÄLJARE/ORDERMOTTAGARE
Arbetsuppgifter:
Att arbeta med ordermottagning på vår Kundtjänst i Laholm.Innebär telefonarbete, inläggning av order i vårt datasystem, offertarbete beträffande uterum, att serva våra utesäljare med lokal intern hjälp, sköta om administrativa delar som rutiner för order till vår tillverkning, post etc.
Krav:
Vi behöver en positiv person som har ett intresse för byggande eftersom man måste "tala samma språk" som våra kunder inom byggmaterialhandeln.Under
säsong kommer arbetet att vara stressigt med kunder som kräver snabba svar, något som kräver stresstålighet.En stor fördel är om du har en ekonomisk eller teknisk utbildning i grunden så att du förstår kundernas krav.Eftersom vi arbetar direkt i PC miljö måste du ha datorvana med Officepaketet, vårt administrativa system lär vi upp dig på.
Arbetet är ett vikariat för föräldraledig medarbetare. Ansökan:
Pga hög arbetsbelastning kan vi inte ta dina frågor per telefon.
Halleplast AB finns i Laholm.
För mer information se vår hemsida.