OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presenta of Scandinavia AB startades 1986 och marknadsför och säljer profilmaterial, reklamkonfektyr samt säsongvis livsmedelsdelikatesser på den svenska och finska marknaden. Presentas sammanfattande affärsidé är att i samarbete med kunden utveckla och tillhandahålla högkvalitativa lösningar inom området profil- och presentreklam. Företagets kundmålgrupper utgörs av företag, organisationer och myndigheter geografiskt utspridda över hela Sverige och Finland. Vi är ett sammansvetsat team på 25 personer som har kul på jobbet.
INNESÄLJARE/ORDERMOTTAGARE
Uppgift
Tjänsten består av att ta emot orders, leveransbevakning och allmänna arbetsuppgifter inom orderhantering. Vidare vill vi att personen kontaktar de intressenter som finns inom det avdelade området per telefon för att informera dem om våra avtal och kampanjer. Arbetstiden är fördelad på 50 % orderläggning, leveransbevakning och 50 % uppsökande verksamhet.
Erfarenhet
Dina arbetsredskap blir i första hand dator och telefon varför det är en fördel om du arbetet med dator och telefon tidigare. .
Vi söker någon som är yngre och vill utvecklas. Vi värdesätter att du har personlig drive mer än formella kunskaper.
Profil
Du har god datavana och gärna erfarenhet av något säljstödsystem samt en behaglig telefonröst.
Vem är du
Du är en positiv person som trivs i när det är ett högt tempo. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning. Vi söker en yngre person som är flexibel i sin arbetsroll.
Vi kommer att anordna en rekryteringsträff den 22 maj kl 14.00 på Af Vällingby.
Sökande kommer att få träffa 2 representanter från PRESENTA OF SCANDINAVIA AB.
Arbetsgivare kommer att hålla första intervjuer med varje sökande på plats denna dag.
OBS! Sökande ska ta med personligt brev, samt CV/meritförteckning.