Inspira söker erfaren innesäljare med kundfokus

Arbetsbeskrivning

Vi erbjuder städning och supporttjänster i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet. Vi har ett heltäckande tjänsteutbud som omfattar det mesta inom företagsstädning och närliggande support som bemanning av reception, intern service, frukt, kaffe, växter och hygienprodukter. Vi verkar i hela landet och har funnits sedan 1984. Vi omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse. Sedan januari 2016 är Västmanlands Städ- och Flyttjänst AB en del av Inspira.

Beskrivning av tjänsten:

Vårt uppdrag är att öka upplevelsen av våra kunders verksamhet. Genom ett komplett utbud av städ- och supporttjänster bidrar vi varje dag till att förbättra vardagen för våra kunders kunder genom excellent arbetsplatsservice.

Som innesäljare hos oss på Inspira utgör du en viktig roll för vår säljavdelning. Du kommer huvudsakligen att arbeta med mötesbokning riktad mot företag i Stockholmsregionen men andra säljadministrativa uppgifter kan också förekomma. Ditt huvudfokus kommer vara att etablera nya kundkontakter och införsäljning av arbetsplatservice och FM-tjänster över telefon.

Tjänsten är placerad på vår säljavdelning på huvudkontoret i Stockholm och vi söker dig som har vana från mötesbokning eller annan form av försäljning över telefon. I rollen kommer du att ta kontakt med potentiella kunder och boka möten till våra erfarna och duktiga säljare. Du kommer ha ett nära samarbete med driften och på sikt finns goda möjligheter för rätt person att utvecklas inom försäljning, ta kundmöten, jobba med kalkylering och anbud samt självständigt driva hela försäljningsprocessen.

Vi söker dig som är:

• Engagerad, resultatinriktad och lösningsfokuserad
• Skicklig på att skapa och etablera goda relationer över telefon
• Har förmågan att se våra kunders behov och nya affärsmöjligheter
• Kan arbeta självständigt efter standardiserade arbetsmetoder

Tidigare erfarenhet från försäljning B2B och/eller mötesbokning är meriterande liksom erfarenhet från FM och städbranschen. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och för att passa in och trivas hos oss är det viktigt att du precis som vi är positiv, enkel och driven.

Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du har frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till vår försäljningschef Charlotte Klärre som nås på 08-505 53 723.

 

Vi erbjuder dig:

Utöver att vara en del av ett roligt företag kommer du att få introduktionsutbildning, coachning och förmånen att ingå i ett professionellt och drivet team med engagerade kollegor. Självklart får du de verktyg och det stöd som du behöver för att lyckas i rollen. För mer information om oss och vad det innebär att arbeta på Inspira gå in på vår hemsida www.inspira.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rigmor Öhman

HR-support Rigmor Öhman

Josefine Sundström

HR-chef Anna-Karin Berts
08-505 537 18
Driftområdeschef Gunilla Wellerfors

HR Anna-Karin Berts

Regionchef Nord Björn Jönsson

Personalchef Aira Tapper

Operativ Chef Per Karlsson

Personalchef Aira Tapper

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inspira AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse (vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning)
  • Publicerat: 23 september 2016

Besöksadress

Hangövägen 19
None

Postadress

Hangövägen 19
Stockholm, 11541

Liknande jobb


Kalkylator till Umeå Mark & VA!

Kalkylator till Umeå Mark & VA!

30 oktober 2023