Installationssamordnare, Stockholm

Installationssamordnare, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 7 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50-100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning:
Uppdraget innefattar att i ett första skede utreda och att i samråd med beställare, operatör och projektörer ta fram underlag för optimerad laddinfrastruktur.
Projektet kan därefter komma att gå in i system- och bygghandlingsfas. Du kommer ta fram och löpande uppdatera ekonomisk prognos och tidplan för det både det egna arbetet och det totala arbetet samt delta och leda projekteringsmöten, arbetsmöten, KMA möten mm.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Högskoleutbildning, eller motsvarande förvärvade kunskaper genom arbetslivserfarenhet, inom installationer (minst 10 års arbete inom aktuellt område).
- Har deltagit i minst ett större uppdrag/projekt (<100 mkr) inom aktuellt område (ombyggnation med pågående drift) och genomfört uppdrag/projekt med mycket hög kvalitet. Ange minst ett uppdrag med referenser inom de senaste 5 åren.
- Goda kunskaper i entreprenadjuridik (AB 04 och ABT 06) visas genom att kurser har genomförts.
- Minst ett uppdrag som projekteringsledare installationer de senaste 5 åren.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Erfarenhet av att arbeta med projektering för bussterminaler, buss- eller spårdepåer senaste 5 åren.
- Erfarenhet av att arbeta med installatoinssamordning för en offentlig eller regional Myndighet senaste 5 åren.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2021
  • Ansök senast: 11 november 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb