Intäktskontrollant till Transtema!

Intäktskontrollant till Transtema!

Arbetsbeskrivning

Trivs du med att arbeta i ett fartfyllt tempo och är detaljorienterad? Ser du lösningar och möjligheter istället för problem och har en analytisk förmåga utöver det vanliga? Om detta låter spännande kan du bli Transtemas nya intäktskontrollant! Skicka in din ansökan redan idag då vi jobbar med löpande urval och ta chansen till ett nytt steg i karriären.

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en intäktskontrollant till Back Office och kontoret i Mölndal. Back Office är en funktion som granskar majoriteten av Transtemas service- och leveransuppdrag innan de avslutas och faktureras till kund. Granskningen innebär att uppdrag och leverantörsfakturor kontrolleras mot gällande avtal för att säkerställa korrekt fakturering. Vid behov av korrigering från Back Office sida, görs återkoppling till berörda parter. Genom detta är Back Office en viktig pusselbit för att Transtema ska kunna uppnå god ekonomi och kundnöjdhet. Back Office hör organisatoriskt till Service Product Management (SPM).

Du erbjuds


* En arbetsplats med god stämning och sammanhållning
* Att bli en del av en avdelning som är en viktig pusselbit för att Transtema ska kunna uppnå god ekonomi och kundnöjdhet


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs med om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
* Intäktskontroll och diverse administration av arbetsorder innan de avslutas och faktureras


* Granskning av leverantörsfakturor
* Avvikelserapportering, återkoppling till fälttekniker och förbättringsarbete


VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet från telekombranschen alternativt liknande administrativa arbetsuppgifter


* Talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska


Det är meriterande om du tidigare har arbetat med Transtemas affärssystem alternativt att du har en eftergymnasial utbildning inom teknik eller ekonomi

Som person är du:


* Strukturerad
* Problemlösande
* Noggrann


Övrig information


* Start: 16 augusti, eller enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, initialt sex månader
* Placering: Mölndal
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Transtemas önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Transtema Network Services arbetar med utbyggnad, installation och underhåll av telekommunikationslösningar. De är idag drygt 740 medarbetare. Läs mer på Transtema Network Services hemsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juli 2021
  • Ansök senast: 30 augusti 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

7 september 2021

7 september 2021

7 september 2021