Interfi söker Interim Managers

Arbetsbeskrivning

Interfi är ett snabbväxande interimsföretag som förmedlar ekonomikonsulter på specialist- och chefsnivå. Företaget grundades 2019 och tillväxten har nu skapat utrymme för att accelerera ytterligare genom att stärka upp med fler Interim Managers som vill vara med på Interfis spännande resa framåt. Grundarna har lång erfarenhet av konsultbranschen och besitter den operativa kunskapen och marknadskännedomen för att uppnå målet att bli den branschledande aktören på marknaden inom sin nisch. 

Som anställd på Interfi sitter du centralt i stan på Nybrogatan med tillgång till attraktiva kontorslokaler och förmåner. Du kommer att ingå i ett engagerat och dynamiskt team där ledord som glädje, gemenskap och innovation genomsyrar kulturen.   

Om tjänsten
Som Interim Manager på Interfi arbetar du i en bred roll som bland annat innefattar etablering samt utveckling av kund- och konsultrelationer. Du driver egna leveransprocesser och är en bidragande faktor till bolagets fortsatta verksamhetsutveckling.
 
Arbetet innefattar att: 

Förvalta och skapa nya affärsrelationer genom strukturerad kundbearbetning. 


Självständigt driva och ansvara för tillsättningar av interimsuppdrag. 


Agera affärspartner mot konsulter och företag. 


Proaktivt utveckla Interfi´s konsultnätverk genom search och intervjuer. 

Vara delaktig i strategiska såväl som affärskritiska frågor. 


Vem är du 
Vi söker dig som har en stark tro på dig själv och en positiv inställning till att alltid vilja utvecklas. Du är en ambitiös och engagerad person som vill ta nästa steg i karriären och kommer med en härlig energi för uppgiften. Som Interim Manager behöver du vara resultatfokuserad och ha förmågan att kunna identifiera och prospektera nya affärsmöjligheter.

Du är en prestigelös lagspelare som arbetar strukturerat, proaktivt och kundorienterat genom alla moment. Din starka målmedvetenhet styr ditt sätt att agera och du förstår vikten av att alltid kunna presentera den bästa lösningen för kund. Har du branscherfarenhet eller erfarenhet från en operativ roll i en ekonomifunktion är det meriterande.  

För att trivas i din roll som Interim Manager värdesätter du en arbetsplats med högt i tak som genomsyras av samarbete och kreativitet. Du kommer att sitta i ett öppet kontorslandskap där du i högsta grad kommer att vara en del av och påverka bolagets framtida utveckling. 

Är du intresserad av att vara med på den fortsatta expansionsresan till nya framgångar, varmt välkommen med din ansökan.   

Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande.
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning 
Tjänsten innefattar fast lön plus provision.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qonsulta Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2022
  • Ansök senast: 25 oktober 2022

Postadress

Hammarby kaj 16
STOCKHOLM, 12063

Liknande jobb


4 maj 2024

3 maj 2024

3 maj 2024