Interim Accounts Payable Specialist

Interim Accounts Payable Specialist

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en erfaren AP-specialist till en av våra kunder i centrala Stockholm. Kunden är ett företag i kraftig tillväxt som verkar inom en dynamisk och föränderlig bransch. Företaget har ett internationellt fokus och erbjuder en innovativ och positiv arbetsmiljö.
Arbetsuppgifter:
Ta emot, granska och bearbeta inkommande fakturor från leverantörer.
Säkerställa attestering och betalningar.
Utföra utredningar.
Följa upp och lösa eventuella avvikelser eller tvister som uppstår med leverantörer gällande fakturor och betalningar.
Samarbeta med andra avdelningar inom företaget för att säkerställa korrekt och effektiv fakturahantering.
Ge support och information till chefer och andra anställda gällande betalningar och fakturor.

Bakgrund och Kompetens:
Minst 3 års erfarenhet av liknande roll
Vana vid högt fakturaflöde.
Erfarenhet av att arbeta i en föränderlig miljö.
Erfarenhet av att arbeta med ekonomisystem och andra relevanta program.
Goda kunskaper i engelska.

Personliga Egenskaper:
Kunna hantera stora volymer av fakturor korrekt.
Kunna identifiera och lösa problem och avvikelser.
Förmåga att kommunicera tydligt och effektivt med både interna och externa parter.
Erfarenhet av att arbeta med ekonomisystem och andra relevanta program.
Förmåga att hantera flera uppgifter och deadlines samtidigt.

Plats:
Centrala Stockholm, med möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan.
Övrigt:
Startdatum: Så snart som möjligt.
Hybrid: Möjlighet till distansarbete två dagar i veckan.
tjänsten avser ett konsultbehov med möjlighet till överrekrytering. 

Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi tillsätter tjänsten löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Human Capital
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juni 2024
  • Ansök senast: 3 juli 2024

Liknande jobb