Interim Chef Produktion och Installation

Interim Chef Produktion och Installation

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten


Vi söker en interim chef för att leda och utveckla produktionen och installation av kundens
butiksodlingar. Rollen är på deltid och sträcker sig initialt över sex månader, med möjlighet till förlängning
eller anställning.

Översyn och utveckling av processer:

Ansvara för att förbättra och effektivisera hela inköps- och kedjeprocessen, samt produktions- och installationsprocessen.

Kostnadsoptimering:
Identifiera möjligheter att sänka produktionskostnader genom att hitta alternativa underleverantörer, utvärdera möjligheten att lägga ut delar av produktionen på kontraktstillverkning, samt optimera materialval och inköp.

Kvalitetssäkring:
Säkerställa att odlingarna levereras och fungerar med högsta möjliga kvalitetsstandard.

Samordning och ledarskap:
Fungera som en samordnande kraft mellan team och externa samarbetspartners för att säkerställa framgångsrika leveranser och installationer. Problemlösning och kontinuerlig förbättring, identifiera flaskhalsar och föreslå förbättringar som stärker verksamhetens totala effektivitet och prestanda.

Kvalifikationer

Gedigen erfarenhet av att leda och utveckla produktions- och installationsprocesser, gärna inom teknik eller livsmedelsproduktion. Erfarenhet av uppkopplade produktionsenheter, exempelvis PLC, Scada, MQTT etc.
Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med kostnadsoptimering, inklusive arbete med underleverantörer och kontraktstillverkare. Förmåga att analysera och förbättra supplykedjor och inköpsprocesser. Erfarenhet av interim- eller konsultroller med starkt fokus på resultat. Självgående och strukturerad med en förmåga att leverera under tighta tidsramar

Omfattning och Tidsramar

Omfattning: Deltid, cirka 75%

Tidsperiod: 6 månader initialt, med möjlighet till förlängning och möjlig anställning.

Som en av oss

Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll.

Om Lernia

Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential.

Hur du ansöker

Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Bemanning & Rekrytering
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 januari 2025
  • Ansök senast: 16 februari 2025

Liknande jobb


Platschef

4 mars 2010

Ops MMT and OpEx Director

19 juli 2010

Platsansvarig

19 juli 2010

Team Manager till Alfa Laval

Team Manager till Alfa Laval

8 april 2022