Arbetsbeskrivning
Med över 30 år i branschen är vi en av Södra Sveriges mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.
Interim Kvalitetsansvarig till mindre logistikföretag – Svedala
Vill du axla ansvaret för kvalitet i ett mindre bolag inom logistiklösningar? Älskar du hög standard och nöjda kunder? Gillar du dessutom när det händer mycket och att ingå i ett trevligt gäng på ett mindre företag? Då kan detta vara ett uppdrag för dig! Vi söker nu en interim Kvalitetschef till ett logistikföretag i södra Skåne.
Som Kvalitetsansvarig ansvar du för och leder kvalitetsarbetet. Du är van att arbeta med kvalitetsledning enligt ISO 9000, och skulle du ha erfarenhet av ISO 13485 är detta en fördel. Du blir del av ett trevligt och engagerat gäng och bidrar till att utveckla och förbättra våra arbetsmetoder och processer.
Din bakgrund:
Du har arbetat flera år med kvalitet där ISO-standarder, kvalitets- och ledningssystem har varit en del av dina uppgifter. Vi ser gärna att du har erfarenhet från logistikbranschen. Meriterande är kunskaper inom 3PL, e-handelslogistik, lagerhantering och varuförädling. Du är väl förtrogen med ISO 9000 (och ISO 13485 är ett plus). Du har också goda datakunskaper i Windows och affärssystem. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift, ytterligare språk är en fördel.
Som person är du engagerad, pålitlig och har sinne för detaljer. Du är flexibel, lösningsorienterad och har en hög servicekänsla. Du tycker om att arbeta effektivt mot ibland högt uppsatta mål och trivs på en dynamisk arbetsplats. .
Om tjänsten:
Uppdraget är en visstid på heltid och sträcker sig över 6–8 månader med start i januari 2026 eller så fort som möjligt.
Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam på 0733-763 988.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816