Interim produktionsadministratör till kund

Interim produktionsadministratör till kund

Arbetsbeskrivning

INTERIM PRODUKTIONSADMINISTRATÖR TILL KUND I GÖTEBORG

Vi söker nu en interim konsult som kan stötta vår kund med att hålla ihop och utveckla arbetet kring artikelregister och informationsflöden under en övergångsperiod. Uppdraget passar dig som är systemstark, noggrann och trivs i en roll där struktur och kvalitet står i centrum.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som interim produktionsadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära att:

Ansvara för och kvalitetssäkra artikelregistret i företagets affärs- och informationssystem


Säkerställa korrekta flöden och strukturer för artiklar i en tillverkande verksamhet


Arbeta med systemstöd, framför allt Excel, för analys och uppdatering av artikeldata


Följa upp avvikelser och säkerställa att informationsflödet fungerar på ett konsekvent och tillförlitligt sätt


Samarbeta med berörda avdelningar för att säkerställa att artikelstrukturen stödjer verksamhetens behov



Meriterande systemkunskaper:

Erfarenhet av affärssystem som Jeeves


Kännedom om artikel- eller branschsystem såsom Finfo



PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER

För att trivas i detta uppdrag ser vi att du:

Har erfarenhet av arbete med lager-, artikel- eller produktdata inom tillverkande industri


Är systemorienterad och mycket trygg i Excel


Är noggrann, konsekvent och intresserad sida av flöden, struktur och datakvalitet


Förstår vikten av korrekta artikeldata och vilka konsekvenser fel kan få i produktion och logistik


Är van att snabbt sätta dig in i nya system och processer


Trivs med att hålla ordning och reda i komplexa informationsmiljöer




OM TJÄNSTEN
Detta är ett interimsuppdrag där du blir anställd av Eterni Sweden och arbetar som konsult hos vår kund. Uppdraget startar omgående och pågår tills en permanent lösning finns på plats men det finns chans till fast anställning för rätt person

ÖVRIG INFORMATION
Ansök via www.eterni.se. Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. För att vi ska kunna hantera alla ansökningar på bästa sätt tar vi inte emot ansökningar via e-post.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Amanda Olsson på Amanda.olsson@eterni.se eller 073-861 72 36.
Plats: Vänersborg

Start: Omgående

Arbetstider: Dagtid måndag-fredag

Sammanfattning

  • Arbetsplats: S:T Eriks AB Hjällbo
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 december 2025
  • Ansök senast: 6 januari 2026

Liknande jobb


23 augusti 2010

Kvalificerad Redovisningskonsult

23 mars 2010

Redovisningskonsult

4 mars 2010

11 mars 2010