Interim Site Manager för en lokal mindre tillverkande industri

Interim Site Manager för en lokal mindre tillverkande industri

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Trivs du i rollen där du får leda och utveckla både individer och verksamhet? Trivs du i en föränderlig produktionsmiljö och vill vara med och bidra till en resa framåt? Då är det här ett uppdrag för dig! Vi söker dig som är intresserad av att gå in som Interim Site Manager hos vår kund under pågående rekrytering, men även dig som kan vara intresserad ur ett mer långsiktigt perspektiv.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Som Interim Site Manager är ditt huvudsakliga ansvar att leda verksamhetens produktionsenhet. I din roll arbetar du med att säkerställa verksamhetens kvalitet samt kapacitet i hela flödet. Du blir en nyckelperson som kommer ha en central del i företagets tillväxtresa.

Specifikation av arbetsuppgifter:

- Leda och koordinera produktionen genom utformning av mål och nyckeltal för produktionsprocessen
- Arbeta med ständiga förbättringar inom säkerhet, miljö samt kvalitet
- Arbeta med att säkerställa ökad kapacitet
- Arbeta med strategisk planering för inköp, tillverkning och montering för att effektivera samt möjliggöra expansion

Din profil

- Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av att vara chef i produktionsmiljö.
- Du är van att arbeta med IT-system och erfarenhet av monitor är mycket meriterande.
- Du talar och skriver flytande på svenska samt engelska.
- Erfarenhet av inköp, logistik, övrigt inom Supply Chain är meriterande.


Du har ett stort intresse för teknik och brinner för effektivisering och förbättring. Du har ett ledarskap som utvecklar produktionen genom målstyrning, förebyggande underhåll, förbättrings- samt kvalitetsarbete. Du är resultatdriven, har en förmåga att agera flexibelt samt trivs i en föränderlig miljö. Lagarbete är viktigt för dig, och du har en god förmåga att bygga väl fungerande team.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Linda Connbo och nås på 070-795 01 89 linda.connbo@unikresurs.se

Elin Gladh och nås på 076-945 34 35 eller på elin.gladh@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2021
  • Ansök senast: 25 april 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


11 april 2024

11 april 2024

11 april 2024