Interim Supply chain

Interim Supply chain

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker efter en interim supply chain till vår kund , uppdraget är 4-6 månader men kan förlängas Är du en erfaren och strategisk person med ett starkt intresse för logistik och varuförsörjning? Vi söker en Supply Chain Manager som kommer att spela en central roll och säkerställa en effektiv varupåfyllning.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av supply chain och automatisk varupåfyllning, och har du tidigare arbetat inom retail är det meriterande. Du bör vara van vid att hantera lagrets digitala system och processer samt ha mycket goda kunskaper i Excel. För att lyckas i rollen krävs utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, samt en relevant eftergymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet. Arbetstider 7-16 kan eventuellt jobba både i Stockholm/Söderköping


Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär


Urval kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in ditt CV redan idag. Vid frågor eller funderingar, kontakta johan.lykkehammar@randstad.se
OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt genom vår hemsida. Vi ser fram emot din ansökan!





Ansvarsområden
Varupåfyllning
Leveransansvarig
Administrera i IFS system


Kvalifikationer
Erfarenhet, utbildning eller motsvarande inom automatpåfyllning av lager.
Relevant utbildning på eftergymnasial nivå, eller motsvarande erfarenhet.
Erfarenhet och kunskap gällande tull & speditör
Djupgående kunskaper inom de olika områdena inom Supply Chain.
Utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Mycket goda kunskaper inom Excel.


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2025
  • Ansök senast: 16 mars 2025

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Materialplanerare (planering/bevakning)

22 januari 2010

19 augusti 2010

Produktionsplanerare till Calderys Nordic AB

9 april 2010