Interimsuppdrag - Supply Chain Controller till Anrikt företag i Stockholm

Interimsuppdrag - Supply Chain Controller till Anrikt företag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi har nu ett spännande interimsuppdrag för en erfaren Supply Chain Controller som söker ett brett och utvecklingsinriktat uppdrag!

Start: Omgående
Plats: Stockholm

Vår kund

I samband med invigningen av ett nytt automatiserat lager behöver nu vår kund förstärkning i form av en erfaren Supply Chain Controller. Rollen är ett interimsuppdrag som kommer löpa parallellt med en rekrytering. Du kommer rapportera till Supply Chain Manager.

Din Profil

För att klara av att komma in som interimskonsult i uppdrag hos vår kund krävs att erfarenhet av Supply Chain Controlling från roller så som exempel; Supply Chain Controller, Supply Chain Manager eller Business Controller. Du har erfarenhet som möjligör att du självständigt kan analysera Supply Chain, identifiera avvikelser och hitta orsakssamband. Du har tidigare varit ansvarig för budgetingsprocess och har satt kostnadsstrukturer i investeringsprojekt. Som person är du lösningsorienterad och nyfiken. Du motiveras av att få stort förtroende, eget ansvar samt att leverera ett kvalitativt arbete.

Huvudsakliga ansvarsområden

- Ansvarig för budgeteringsprocessen för kostnader och investeringar för Supply Chains alla delar
- Uppföljning av kostnader i Supply Chain inkl. rätt periodisering
- Identifiera avvikelser i verksamheten, självständigt hitta orsakssamband
- Sätta kostnadsstruktur för nytt lager, struktur för uppföljning och KPIer för nytt lager samt säkerställa modell för uppföljning och produktivitet.


Skall krav

- Minst 4 års erfarenhet av Supply Chain Controlling
- Tidigare ansvarat för budgetingsprocess
- Tidigare identifierat avvikelser samt hittat orsakssamband i Supply Chain


Meriterande

- Tidigare arbetat som Supply Chain Manager
- Tidigare satt konstadsstuktur för lager
- Erfarenhet i SAP, Power-BI och Cognos Controller.




Låter det intressant?

Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 september 2021
  • Ansök senast: 15 mars 2022

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


24 april 2024

24 april 2024

ESG Reporting Analyst

24 april 2024

24 april 2024