Intern och extern kundservice hos globalt bolag i Malmö

Intern och extern kundservice hos globalt bolag i Malmö

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ny medarbetare till kundserviceavdelning hos en av våra stora globala kunder på Hyllie i Malmö.

Vi söker dig som älskar kundservice & kundkontakt. Ditt huvudsakliga arbetsområde kommer vara att ge premium service till våra kunder och interna kollegor och då hantera serviceärende via telefon, mejl och vår webbportal mm.
Du kommer att vara en del av ett positivt team med högt i tak som i det dagliga hanterar serviceärende i olika former från våra kunder och interna tekniker.
Arbetet är både administrativt och operativt allt med mål att ge våra kunder bästa möjliga service & support.
Vi arbetar primärt i SAP som är vårt affärssystem, men använder oss av ytterligare interna verktyg, allt för att hantera och skapa order för tekniker och för att hjälpa våra kunder på bästa sätt. I rollen blir man lite av spindeln i nätet tillsammans med sina kollegor.

För att du ska lyckas i rollen ser vi att du har följande egenskaper och erfarenheter;
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal & skrift.
* Goda kunskaper i Office.
* Ha erfarenhet av kundservice och uppskatta att hjälpa kunder och kollegor.
* Telefonvana.
* Se drivkraften i att ha flera bollar i luften och finna lösningar.
* Vara en lagspelare.
* Meriterande är kunskaper i SAP.

Vi erbjuder dig en fantastisk rolig tjänst med ett team av kollegor som engagerat kämpar för att utveckla verksamheten. Vi arbetar i öppet landskap vilket ger en bra/snabb och enkel kommunikation med dina kollegor. Arbetsplatsen är belägen med bra pendlingsmöjligheter och väldigt nära tåg/buss. Du kommer att vara en del i ett bolag där kunden alltid kommer i första hand, allt vi gör ska bidra till att skapa nöjdare kunder. Vi är ett bolag i en stark tillväxtfas där du kommer ha en direkt påverkan på vårt gemensamma resultat. Du kommer få arbeta med kollegor som har ett stort driv och ett resultatfokus, vilket gör att vi i perioder jobbar extra hårt och intensivt för att nå våra mål. Det är därför viktigt att du trivs i en kultur som präglas av ett periodvis högt tempo och hög flexibilitet.

Anställningen,
Du kommer med utgångspunkt vara anställd från Manpower men med stora möjligheter till en intern anställning hos kunden i framtiden.
Tjänsten kommer starta efter överenskommelse men önskat är i slutet på september alt början av oktober.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 augusti 2023
  • Ansök senast: 22 september 2023

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023