Internationell försäljningskoordinator

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Du kommer att vara en länk mellan försäljningschef och lokala försäljningsorganisationer. Du skall dagligen och på månadsbasis rapportera försäljningssiffror både till försäljningschef och huvudkontor. Arbetsuppgifter: Samla in nyckeldata från varje land och rapportera till huvudkontor - månadsvis Förse försäljningschef med rapporter och underlag för analys Allmänt assistera med administration, problemlösning[och analys mm. Universitetsexamen i marknadsföring eller ekonomi Minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Kunskaper i SAP eller liknande system är meriterande Personen vi söker gillar högt tempo, är serviceminded, social och bra på att närverka. Du har ett naturligt administrativt tänk och är såklart kunnig i excel och powerpoint

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 25 augusti 2008
  • Ansök senast: 24 september 2008

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010