OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Intervjuer pågår
Krav specifikation.
Ha erfarenhet av att möta och arbeta med människor.
Datorvana och kunskaper i Office paketet.
Ha erfarenhet av tidigare reception/expeditions arbete.
Skall fungera som en i laget.
Ha personlig mognad för att kunna bemöta personer som befinner sig i en personlig kris.
Kunna koordinera och ha överblick på avdelningen i en ibland hektisk vardag.
Anställningsform: Graviditetsvikariat, Expeditionsföreståndare.
Start: Första eller andra veckan i september.
Heltid/Deltid: Deltid 75 %.
Anställnings ort: Katrineholm, visst arbeta kan förekomma i Eskilstuna/Nyköping.
O-2.5 Befattningsbeskrivning Exp.föreståndare
Kompetenskrav:
Gymnasiekompetens eller liknande.
Ansvarar för patientmottagning innebärande tidbokning, registrering, patientavgifter, beställning av färdtjänst (taxi, ambulans etc.), samt patientintyg postgiro- och handkassehanteringen enligt fastlagda rutiner innebärande kassaredovisning, postgirofakturor samt postgiroredovisning telefonservice fakturering till kund enligt erhållet underlag samt enligt fastställd faktureringstidpunkt inköp och leverantörsfakturakontroll innebärandes verkställa beställningar, kontroll beställning - faktura, kontroll följesedel - faktura samt konterar faktura. tidsrapportering för verksamhetens personal innebärandes kontroll av stämpelkort eller tidkort, sända attesterade tidsrapporter lönekontoret samt sammanställa tidsrapporter arkivering av bokföringsmaterial samt journaler innebärande följesedlar, kvitton, rekvisitioner etc. följa gällande lagar och förordningar för personal inom sjukvården följa gällande hälso-, miljö- och skyddsföreskrifter hålla OTC/avdelningschef informerad om arbetssituationen.
Deltar i och är delansvarig för vid behov utföra sekreteraruppgifter delta i övriga aktiviteter inom verksamheten, t.ex. inventeringar, marknadsaktiviteter etc. information till elever och studiebesök.
Övrigt
Följer utvecklingen inom verksamhetsområdet och tar initiativ som främjar en god utveckling och optimal resursanvändning, samt företräder företaget/avdelningen i alla sammanhang på ett sådant sätt att företaget/avdelningen upplevs professionellt i branschen.
Utför vid behov arbetsuppgifter utanför ansvarsområdet.