Internservice-medarbetare

Internservice-medarbetare

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av ett serviceteam? Just nu söker vi en duktig serviceinriktad kollega till vår internservice.
I rollen som internservicemedarbetare kommer du tillsammans med övriga i teamet ta emot våra beställningar från vår kund inom SKR och tillhandahålla service för att förenkla kundens arbetsvardag. Det är viktigt att du tycker om att vara professionell och bemöta våra interna kunder och kollegor med ett leende. Dina arbetsuppgifter består främst av:
Posthantering- att sortera och dela ut inkommande post. Insamling och utskick av utgående post.
Distribution- Interndistribution av biljetter, bud och tidskrifter, extren distribution av meterial, pärmplockning etc.
Tillsyn av konferens och kopiatorrum samt lättare service av kaffemaskiner.
Materialhantering-påfyllning av materila på våningsplanen.
Kontakt, möten och uppföljning med UE. Tex. för växter, frukt, kaffe, vatten, maskinservice.
Växeltelefoni, löpande ärendehantering, Sammanställning och framtagande av rapporter och statistik.
Hantering av mobiltelefoner. Övriga arbetsuppgifter som kan tillkomma. Tillgänglig och öppen för att arbeta inom andra avdelningar och andra arbetsuppgifter inom Slussgården AB.



Vi kan erbjuda:
Ett trevligt arbete med gott bemötande vid inkommande förfrågningar.
Ett öppet och flexibelt sätt att arbeta i en arbetsmiljö som kännetecknas av varmt bemötande med plats för ett gott skratt
Ett jobb i en organisation med hög kvalitet- och ambitionsnivå, där kundorienterade och värdeskapande uppgifter har hög prioritet



Vi förväntar oss därför att du:
Är pålitlig, stabil, lojal och vill ta ansvar.
Är serviceinriktad, har lätt till leende och är tillmötesgående med god förmåga att bidra till en trevlig och avslappnad atmosfär .
Snabbt kan bekanta dig med nya system och förvärva kunskap.
Har teknisk förståelse och vilja att hantera kunder via olika elektroniska medier, t.ex. telefon, mejl.
Om du har erfarenhet av internservice eller kundtjänst är det en fördel, men är inte ett krav.



Din arbetsplats är vid centrala Slussen.
Arbetstid/varaktighet:
Fast anställning, med provanställning först. Arbetstiden är dagtid måndag till fredag. Att man är tillgänglig för arbete under ordinarie öppettider. 06:00 – 18:00 mån-fre. Visst skiftarbete med växlande öppnings- och stängningspass. Arbete utanför dessa tider kan i enstaka fall förekomma.


Tillträde
Gärna så snart som möjligt för att kunna erbjuda en bra introduktion innan vår nuvarande kollega går i pension. Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Intervjuer kommer att genomföras fortlöpande.
Lön
Vi har kollektivavtal.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Slussgården AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2021
  • Ansök senast: 29 januari 2021

Postadress

Hornsgatan 20, 118 20 Stockholm
Stockholm, 11820

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023