OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kommunens verksamhet står inför stora, spännande utmaningar på IT-området; nya verktyg för hemsida och intranät och arbete med ny infrastruktur och e-tjänster. Arbetsuppgifter: Du ska ansvara för utbyggnad, underhåll och samordning av kommunens intranät samt vara ersättare för och verka tillsammans med webmaster i motsvarande arbete. I samordningen ingår ansvar för en web- och intraredaktion. Personliga egenskaper: Du har god sambarbetsförmåga och god förmåga att planera, organisera och systematisera. Du är gärna kreativt lagd, helst även en god pedagog. Kvalifikationer: Lämplig högskoleutbildning med inriktning mot information och/eller informationsteknikeller kompetens som kan bedömas som likvärdig. Erfarenhet från området information är nödvändigt och meriterande är naturligvis om ytterligare bakgrund på IT-sidan kan åberopas liksom kännedom om Sharepoint. Tillträdesdag: Snarast
Kontaktpersoner på detta företaget
kan nås genom Orust kommuns växel
0304-33 40 00
Kommunchef Jan Eriksson
0304-33 42 68