Invoicing & logisticscoordinator

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!


Söker du efter en utmanande och omväxlande roll med stora utvecklingsmöjligheter och där du blir en del av ett dynamiskt och trivsamt team? Vi på SW söker en logistikkoordinator till ett av våra kundföretag. Vår kund är ett stort internationellt bolag som är beläget i centrala Göteborg.


Tjänstebeskrivning
Till vår kunds After Sales avdelning söker vi nu en ny medarbetare. Du kommer att bli en del av After Sales teamet  som idag är sex stycken. I din tjänst arbetar du med hela logistikflödet, från order och transport av både inbound och outbound, till leverans och fakturing av alla reservdelar. Du följer upp leverans av inköpsorder och ansvarar för att informera kunderna om leveranstid och status. I tjänsten arbetar du i nära samarbete med företagets servicekontor för att leverera efter kundens behov. Tjänsten kan komma att innefatta planering och operativt inköp.

Lämplig bakgrund
Vi tror att du som söker har förmågan att effektivt planera, prioritera och koordinera. Du har en avslutad högskoleutbildning med inriktning logistik, ekonomi eller teknik och har tidigare erfarenhet ifrån en liknande tjänst. Kanske har du arbetat inom inköp, logistik eller med fakturering eller flödesplanering och trivs i en tjänst med ett brett kontaktnät. Du behärskar såväl svenska som engelska i tal och skrift och har tidigare erfarenhet av att arbeta i SAP.

Som person är du en doer. Du trivs i en tjänst med ett högt tempo och där din kommunikations- och serviceförmåga kommer väl till användning. Du är plikttrogen och har en väl utvecklad samarbetsförmåga och trivs i en tjänst med en hög teamkänsla. Är du flexibel, strukturerad och ansvarstagande har du hittat rätt! Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Viktig information
Uppdraget är med start omgående och är ett löpande behov. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson 031- 333 54 81

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Larsson
+46 313335471
Jenny Larsson
+46 313335484
Niclas Borenstein
+46 313335483
Jasmin El Kachani
+46 31 333 54 81
Tomas Bogren
+46 31-333 54 84
Jasmin El Kachani
+46 031-333 54 81
Frida Johansson
+46 31-333 54 81
Frida Johansson
+46 313335481
Andrea Pohl
+46 766471603

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW GBG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse
  • Heltid Löpande
  • Publicerat: 2 juni 2015

Besöksadress

Kungsgatan 48A, Kungspassagen
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


Lageroperatör -Landskrona

Lageroperatör -Landskrona

13 maj 2024