IP administratörer till Patrix

IP administratörer till Patrix

Arbetsbeskrivning

Patrix IP Services tillhandahåller digitala och anpassade lösningar för globala årsavgifts- och förnyelsebetalningar. Vi tror på den personliga touchen som ger exceptionell service till våra kunder. På Patrix IP Services lyssnar vi på våra kunder och vi använder vår kompetens och erfarenhet för att tillhandahålla den service våra kunder kräver.

Läs mer om företaget på http://www.patrix.com/ip-services

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu två IP administratörer till vårt fantastiska team om elva personer för att arbeta med förnyelser av immaterialrättsliga rättigheter. Vi är i ett mycket expansivt läge med många nya kunder och du kommer att arbeta i vår produktion med kundansvar. Du kommer att ha daglig kontakt, främst på engelska, med våra internationella kunder, ombud och patentmyndigheter. Arbetet består av uppgifter såsom dokumenthantering, ansvar för våra betalningar till patentverk samt avisering och fakturering till kund. Det är en administrativ tjänst där du arbetar med stora flöden och det krävs att du är noggrann i ditt arbete.

Bakgrund
Vi söker dig som är en administratör ut i fingerspetsarna. Du måste kunna uttrycka dig flytande på engelska i både tal och skrift då vi är ett internationellt bolag och arbetar till största delen med kunder och ombud utomlands.

Som person krävs det att du är noggrann. Du gillar att arbeta och bidra till en god anda i teamet. Vi arbetar tätt ihop, har respekt för varandra och vårt team präglas av en familjär stämning. Du är bra på att självständigt ta ansvar för dina arbetsuppgifter, är positiv, arbetsam, flexibel och hjälpsam.

Vi erbjuder dig en stabil arbetsgivare, med flextid och bra förmåner. Vi har en härlig sammanhållning på vårt kontor i Hisings backa.

Ansökan
I denna rekrytering har Patrix valt att samarbeta med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sandra Hellström på 0704-71 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)



Titel: Administratör

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2021
  • Ansök senast: 10 februari 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024