Iris Hadar söker relationsskapande och affärsmässig matchningskoordinator

Arbetsbeskrivning

Om oss

Iris Hadar växer. Vill du vara med på vår resa?

Iris Hadar ingår tillsammans med systerbolaget Competens Utbildning i koncernen Iris Sverige. Vi utvecklar och erbjuder funktionsstärkande tjänster som skapar möjligheter att frigöra människors fulla kapacitet. Vi arbetar med utbildning, utredning och rehabilitering av människor som av någon anledning behöver extra stöd i sin livs-, arbets- eller studiesituation. Iris Hadar är specialiserade på olika funktionsnedsättningar som syn, döv, hörsel, dyslexi och kognitiva funktionsnedsättningar.

Dina arbetsuppgifter

Är du lyhörd och relationsskapande? Har du en utvecklad affärsförståelse och vill medverka i utvecklandet av vårt nationella arbetsgivarnätverk? Då kan du vara vår nästa matchningskoordinator!

Iris Hadar söker en matchningskoordinator till Nässjö. Tjänsten ingår i ett nationellt praktikanskaffningsprojekt och fokus ligger på att leda och samordna företagskontakter i regionen. Arbetsuppgifter och ansvarsområden:

- Utifrån behovsanalys selektera företag att kontakta och anordna kundmöten
- Genomföra arbetsplatsanalyser
- Etablera kund- och företagsrelationer i syfte att förmedla kompetens och anskaffa praktikplatser
- Samarbeta med övriga medarbetare inom verksamheten i regionen i syfte att identifiera behov
- Tillsammans med övriga medarbetare matcha deltagare gentemot plats
- Administration, dokumentation och uppföljning kopplad till uppdraget

Tjänsten inbegriper resor inom regionen.


Din profil

Detta är tjänsten för dig som har mångårig arbetslivserfarenhet och som vill arbeta i en utåtriktad roll med att samordna företagskontakter. Du har tidigare erfarenhet av nykundsbearbetning och tjänsteförsäljning. Vi ser gärna att du har avslutad akademisk examen med inriktning mot arbetsmarknad, marknadsföring eller beteendevetenskap. Erfarenhet av Solution Selling samt flerspråkighet ses som meriterande. Du har även goda datakunskaper och erfarenhet av arbete med CRM-system.

Som person är du affärsmässig, vilket innebär att du förstår och tillämpar affärsmässiga principer. Du har en stark tilltro till din egen förmåga att skapa resultat. Du arbetar självständigt och systematiskt, är ihärdig och fortsätter tills gemensamt uppsatta mål är uppnådda.

För att vara framgångsrik i rollen är du även relationskapande och lyhörd, du skapar kontakt och underhåller yrkesmässiga relationer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.
Tjänsten kräver B-körkort.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 månaders provanställning. Anställningsstart enligt överenskommelse.

För frågor kring tjänsten, kontakta regionchef Inger Carlsson, 010-516 19 81.
För frågor kring processen, kontakta rekryteringskoordinator Maria Nilsson, 010-516 19 37.

Varmt välkommen att skicka din ansökan genom www.iris.se senast den 7 augusti.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Svensson

Cecilia Svensson

Cecilia Svensson

Maria Nilsson

Maria Nilsson

Maria Nilsson

Maria Nilsson

Gita Minati Jaijee

Maria Nilsson

Lisa Fred

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Iris Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 7 juli 2016

Besöksadress

Sandsborgsvägen 52, Enskede
None

Postadress

Sandsborgsvägen 52
Enskede, 12288

Liknande jobb


27 april 2024

27 april 2024

Account Manager

Account Manager

26 april 2024