OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ISS Mayday är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med personaluthyrning, rekrytering, entreprenad och omställningslösningar.ISS Mayday är ett auktoriserat bemanningsföretag som sedan 1992 är specialiserade på personlig bemanning inom ekonomi, HR, administration, kontorsservice, försäljning, marknad, IT och teknik samt chefer och specialister.Vår kundkrets finns inom privat näringsliv såväl som inom offentlig sektor och vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige. Vi söker en engagerad kundansvarig till kontoret i Linköping!Som kundansvarig ansvarar du för kundbearbetning, såväl nykundsbearbetning som vidareutveckling av befintliga kundrelationer.Du ansvarar för att driva försäljningsprocesserna framåt i syfte att profilera ISS Mayday och att förvalta och utveckla varumärket.Vanligt förekommande arbetsuppgifter är besöksbokning, genomförande av kundbesök, dokumentation och registrering kring besöken samt dagligt samarbete med såväl kontorschef, konsultchef, rekryterare och omställningscoach gällande pågående kundprocesser.Du arbetar även utifrån en egen budget.Som kundansvarig ansvarar du även för att utveckla försäljningsarbetet och de försäljningsverktyg som tillhandahålls.Vi ser gärna att du har god erfarenhet från tidigare arbete med tjänsteförsäljning och att du med hjälp av ett gott tålamod och ett bra tempo presterar väl.Vi förutsätter att du har ett stort kontaktnät och väl etablerade kundrelationer i regionen. Är du intresserad?Ansök idag, intervjuer sker löpande.För att söka tjänsten klicka på knappen nedan eller gå in på www.mayday.se.Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten.Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt.Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!Sista ansökningsdag för den här tjänsten är 2009-11-20