It-helpdesk med erfarenhet av säljstödssystem

Arbetsbeskrivning

Elan IT ReSource är ett av Sveriges och Europas ledande företag inom bemanning och rekrytering av IT-personal.Vi erbjuder konsulter och rekrytering inom hela IT-området, från IT-chefer, projektledare och systemutvecklare till nätverks- och supporttekniker.Vi finns i Stockholm, Göteborg och Malmö och har över 750 konsulter i Sverige.Elan är ett bolag inom Manpowergruppen.Arbetsbeskrivning Vi söker nu 2 helpdesktekniker med erfarenhet av säljstödssystem.Du ska arbeta med firstlinesupport men ska kunna säljstödsystemet Siebel eller något annat säljstödsystem (tex crm, pharmamedic, cement). Arbetet går ut på att via telefon ge support till användarna (ca 350 st) med siebel-problem och andra it-relaterade problem, registrera, analysera och framförallt felavhjälpning.Vi söker dig som har: - Erfarenhet av säljstödssystem såsom SIEBEL el annat säljstödssystem är meriterande - God erfarenhet/kunskap om Windows 2000, NT, XP, MS Office, MS Outlook - Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.- Meriterande om du kan norska, danska eller finska.Vi tror att du är mellan 20-30 år.Vi ser gärna kvinnliga sökanden.Som person är givetvis serviceinriktad, pedagogisk och stresstålig.Har du erfarenhet av läkemedelsbranschen är det en fördel.Märk din ansökan med Helpdesk.Tjänsterna startar omgående varför det är viktigt att du är tillgänglig snarast.Urval och intervjuer kommer att ske löpande varför tjänsterna kan komma att tillsättas innan slutdatum.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Elan IT ReSource AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 12 april 2006
  • Ansök senast: 23 april 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010