IT-projektledare till aktör inom dagligvaruhandel i Stockholm

IT-projektledare till aktör inom dagligvaruhandel i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av projektledning och vill arbeta med att etablera ett nytt huvudsystem för en känd aktör inom dagligvaruhandel?  Trivs du att arbeta med hela processkedjan, från pilot till utrullning, inom både mjukvara och hårdvara? Kunden står inför en mycket spännande produktutveckling och söker därför en projektledare för att ta fram en ny handhållen enhet inom dagligvaruhandel. Låter det som en roll för dig är du varmt välkommen in med din ansökan – redan idag! 

Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.

Ansvarsområden
Du ska leda utveckling av ny handhållen enhet för våra apotek. Uppdraget omfattar att koordinera och leda arbete med framtagandet av en ny mjukvara (standardprodukt med kundunik konfiguration) och pilot/utrullning av hårdvara/mjukvara till samtliga apotek.

Du kommer att tillsammans med vår leverantör ansvara för framtagandet och utrullningen av en handhållen enhet som används för flera av apotekens huvudprocesser som inventering etc.


Kommunikation till nyckelintressenter
Koordinering av förändringsledning för att säkra ett lyckat mottagande av en ny lösning
Sätta struktur och process för att säkerställa ett effektivt och kvalitetssäkrat leveransprojekt
Etablera samarbetsstruktur tillsammans med leverantör för att säkra ett effektivt samarbete
Överlämning till drift och förvaltning
Hantera beroenden och risker


Kvalifikationer
Flera års erfarenhet från projektledning
Erfarenhet från retail är meriterande
Erfarenhet av förändringsledning
Självgående och strukturerad
God kommunikationsförmåga internt och mot externa leverantörer


Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande, så ansök gärna så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta jasmine.jansson@randstad.se

Vi ser fram emot din ansökan! 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 oktober 2020
  • Ansök senast: 1 november 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


6 juni 2022

1 april 2020