OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Sundsvall
- Uppdragslängd: Ca. 1 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 75-100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Uppdragsgivaren söker en IT-samordnare/teknisk projektledare i utvecklingsinitiativ med fokus på driftbarhet och IT&dash tjänsthantering. Uppdraget innefattar ledar&dash och samordningsroller i samband med utveckling av produkter och drift.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
Minst 1 års erfarenhet av:
- Att jobba som SLM i stor statlig myndighet som levererar IT&dashtjänster till annan samverkande myndighet eller som förvaltningsledare i stort bolag/koncern.
- Erfarenhet att jobba med ARS Remedy.
- Erfarenhet av agilt arbete.
- Erfarenhet att jobba med implementationen av ett Service Level Agreement
- Erfarenhet av drift och förståelsen för att realisera IT&dashtjänster till slutanvändare.
- Dokumenterad erfarenhet att jobba som projektledare i driftprojekt eller erfarenhet att jobba i IT&dashutvecklingsprojekt som
delprojektledare drift med fokus på driftens krav minst 5 år i i stor myndighet eller stort bolag/koncern med IT&dashdrift med komplex driftmiljö
- Vara certifierad Projektledare och vara certifierad i ITIL Foundation
- Kompetens för att driva utvecklingsprojekt med starkt teknisk innehåll, exempelvis vid utvärderingar av nya produkter eller uppgraderingar av systemkomponenter i komplexa sammanhang. Erfarenhet av drift och förståelsen för att realisera IT&dashtjänster till slutanvändarna är viktig. Fokus ligger på resultat och inte på administration. Alternativt arbetat som It&dashsamordnare i driftorganisationen.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström