IT service management

IT service management

Arbetsbeskrivning

Assignment description

IT service management

Användarsupport, incidenthantering och felsökning av IT system relaterade till externa partners som vår kund har serviceavtal med.





Arbetsuppgifter

Användarsupport för både interna och externa användare av några av våra IT system. Service desk-arbete med mottagning, klassning och prioritering av inkommande ärenden. Felsökning av orsaker till uppkomna fel.



Utbildning

Minst gymnasieutbildning

Inriktning: Kan vara flera olika inriktningar, men fördel om det är inom IT.



Krav på erfarenhet

Erfarenhet av att jobba enl. ITIL. Svenska och engelska i tal och skrift.



Meriterande erfarenhet

Erfarenheter av SAP, integrationer med MS Biztalk, APIer och appar byggda i Azure.



Önskvärda personliga egenskaper utöver kompetenser

Serviceinriktad, förmåga att kunna förklara lösningar för personal på fältet. Analytisk förmåga att hitta orsak till fel i IT system och integrationer. Förmåga att samarbeta med övriga IT kollegor.

Timmar: 40 timmar i veckan

Ort: Trollhättan/ Solna

Kontaktpersoner på detta företaget

Elin Gheljai
0737269816
Jenny Frank
0728-560153
Elin Gheljai

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Danda
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 januari 2022
  • Ansök senast: 29 juni 2022

Besöksadress

Stora Nygatan 55, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 55
Malmö, 21137

Liknande jobb


9 april 2024