OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Student & Workers är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för akademiker och personer som redan är ute i arbetslivet och söker nya utmaningar.Våra tjänster finns inom ekonomi, bank, administration, kundservice och IT/Teknik med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö.Vår affärside är att tillgodose behovet av flexibel personal samt att vara en naturlig partner vid rekryteringar. Vår kund är en organisation för trafikskoleföretag vilka bedriver yrkesmässig förarutbildning.Man har ca 630 medlemsföretag som driver ungefär 700 av Sveriges ca 800 trafikskolor.Man sitter i trevliga lokaler i Landskrona.Om tjänsten Vi söker nu en ny medarbetare där du tillsammans med hjälp av befintlig personal sköter telefonsupporten mot kunderna gällande IT-stödet.Som medarbetare på helpdesk/telefonsupport kommer du att arbeta med en bred bas av frågor kring företagets egenutvecklade program och dina främsta arbetsredskap kommer att vara telefon och e-post.Det är av största vikt att du drivs av god service, kundnöjsamhet och alltid har kunden i fokus.Huvudsakliga arbetsuppgifter Ta emot och lösa inkommande ärenden både via telefon och e-post.Tillhandahålla teknisk support avseende egenutvecklade programvaror, tjänster och övriga programvaru-frågor.Hjälpa kunder, representanter och kollegor med installationer, felsökning, problemlösning och uppföljning.Dokumentera och bygga upp FAQ.Viktiga egenskaper och kvalifikationer för tjänsten Du är ödmjuk, serviceinriktad, lösningsorienterad och sätter alltid kunden i fokus.Du har ett genuint IT-intresse och uppskattar ny teknik.Som person klarar du av att hålla "många bollar i luften" såväl som att skapa och underhålla egna arbetsuppgifter vid lugnare tempo.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet samt din förmåga att förstå och anpassa dig till kundens behov och situation.Du kan arbeta självständigt samtidigt som du gärna delar med dig av din egen kunskap till såväl kunder som kollegor.Viktigast av allt är att du tycker om att hjälpa människor samt att ha telefonen som arbetsredskap.Vi värderar att Du Har ett allmänt teknikintresse.Klarar av att arbeta i ett högt tempo och gillar problemlösningar.Har kunskaper och förståelse om nätverk.Är prestigelös och alltid sätter kunden i fokus.Behärskar Svenska och Engelska i tal och skrift.Har fullgjord gymnasiekompetens och gärna någon formell utbildning inom data.Det sistnämnda är dock inget krav.Övrigt Då vi tillämpar löpande urval se vi din ansökan snarast.[ [