IT-support

Arbetsbeskrivning

Arbetade du med att hjälpa interna användare med tekniska problem innan covid-19 kom i vägen? Vi söker just nu fler IT-supporttekniker för att stärka upp behov hos våra kunder. Om du har minst några månaders erfarenhet av teknisk support, är serviceminded och gillar att hjälpa användare i IT-knipor är just Du den vi söker!

Din vardag

Som anställd konsult på Wise IT kommer du arbeta på uppdrag ute hos någon av våra kunder i centrala Stockholm. Din främsta uppgift blir att hantera inkommande ärenden via ärendehanteringssystem, telefon, mail, chatt och i vissa fall onsite. Arbetsuppgifterna innebär bland annat felsökning i en Windowsmiljö, konto- och behörighetshantering i Active Directory, problemlösning för skrivare, nätverk, dokumentation och en hel del annat!

Arbetet kan pga rådande situation komma att ske på distans, dock är det viktigt att även kunna vara på plats på kontoret vid behov.

Vem är du?

Minst ett par månaders erfarenhet av teknisk supportVana i Active Directory, Exchange och Office 365Serviceminded, nyfiken och kommunikativ

Ansökan

Har du frågor eller funderingar får du gärna höra av dig till Emma Schillerström (emma.schillerstrom@wiseit.se). Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.

Välkommen med din ansökan!

Känns rollen inte 100% rätt? Sök ändå via vår spontanansökan!


Passar vi dig?

Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. På Wise IT är vi ett härligt gäng superhjältar som tillsammans hjälper människor och företag att nå sina drömmar. Vi tror på människan i en framtida teknikutveckling och brinner för att bygga relationer, inkludera fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rätt kompetens till rätt uppdrag. Hos oss är människan i fokus och vi tror att alla sitter på superkrafter som i rätt situation kan göra stordåd. Vi vill vara en självklar go-to career partner oavsett om kandidaten söker jobb i dagsläget eller inte. Vill du vara med på vår resa?

Läs mer om oss, vår kultur och våra värderingar på vår karriärsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Alexander Tonelli
0702186226
Lilian Westin
073 521 65 16
Alexander Tonelli
0702-186226
Catharina Skoog

Julian Firpo
073-5216527
Lilian Westin

Cindy Kristensson
040-6601116
Josefin Roxvall
0735216577
Mathias Gyllander
0735216588
Jonas Larsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise IT AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2020
  • Ansök senast: 21 augusti 2020

Besöksadress

Kungsgatan 20, Göteborg
None

Postadress

Box 22109
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Helpdesk / Systemsupport

Helpdesk / Systemsupport

23 maj 2024

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

22 maj 2024

22 maj 2024