IT-Support / 1st line support / 2nd line support

IT-Support / 1st line support / 2nd line support

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till 31 december. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Du kommer att arbeta i ett härligt team på cirka 6 personer tillhörande avdelningen IT-Operations. Teamet arbetar med huvudfokus på support till bolagets användare samt förvaltning av delar av bolagets IT-infrastruktur. Teamet har även till uppgift att stödja användare inom bolaget med ärenden som handlar om PC-, skrivar-, telefoni-support m.m. Ärendena kan även handla om konto och behörighetshantering, mail, Teams och andra konferensrum.

Arbetsuppgifter:

Du kommer i första hand arbeta med 1st –och 2nd line ärenden. Ärendena som du hanterar kommer att komma in via mail, telefon, serviceportalen och på plats. Du kommer således även att arbeta med administration med hjälp avanvändarstöd inom Office365 och dess applikationer så som Teams, Planner, OneDrive, OneNote, Forms, Word, Excel m.m.Interna och externa kontaktytor.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av liknande arbete som exempel 1st line support eller 2nd line support
• Goda kunskaper i Office 365 och gärna med Exchange online
• Goda kunskaper om Microsoft standardapplikationer och operativsysten
• Goda kunskaper inom ITIL och Active Directory
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Meriterande med en utbildning inom IT-området

Du som söker denna tjänst är van vid att hantera ärenden självständigt och effektivt. Du triggas av att lösa problem och gör alltid ditt bästa för att hjälpa användarna. Uppdraget bygger på ett stort eget ansvar och ordningssinne och att du självständigt löser de problem som uppkommer.
Du är stödjande, kommunikativ, social och trivs med att ha många kontaktytor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg


Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2023
  • Ansök senast: 15 september 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024