OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skill söker nu en IT- support som talar och skriver danska obehindrat.OPIC har tecknat ett nytt större kundavtal som innebär att supportgruppen måste förstärkas med kunskaper i danska.Huvudsakliga arbetsuppgifter: Vi söker dig som vill arbeta i 1st line support på ett starkt medelstort företag i Linköping, som med sina produkter möjliggör för sina kunder, företrädesvis inom offentlig sektor, att utföra upphandlingar elektroniskt och för anbudsgivare att lämna anbud elektroniskt.Kunderna är dels upphandlande enheter och dels användare/anbudsgivare som använder OPICs system.Som person: Du behärskar danska i tal och skrift.Vidare ser vi att du är positiv och har viss erfarenhet av kundsupport.Givetvis är du ansvarsfull, punktlig och välorganiserad.Övriga personliga egenskaper som är värdefulla inom support är lugn och tydlighet.Du har dokumenterad kunskap inom Officepaketet, webbläsare/browsers och nätverk.Du kommer att läras upp internt på OPICs produkter och stöttas av 2nd line support, dock är tekniska färdigheter inom ovanstående givetvis en fördel i dialog med kund och kollegor.Meriterande: Kunskaper om LOU (Lagen om Offentlig Upphandling) Övrigt: Goda utvecklingsmöjligheter finns på denna arbetsplats som präglas av engagemang, nära ledarskap och stark framtidstro.Tjänsten är en visstidsanställning via Skill under 3 månader med målsättningen att den därefter skall övergå i en tillsvidare tjänst på OPIC. OPIC är branschens största aktör, koncernen omsätter drygt 45 MSEK och sysselsätter ett 70-tal medarbetare.Verksamheten omfattar idag informationstjänster, kunskapstjänster, affärsmedia samt elektroniska upphandlingssystem.Med ett stort mått av entreprenörskap och tydligt tillväxtfokus är vi en drivande kraft för branschens utveckling.
Kontaktpersoner på detta företaget
Svanhild Johansson
Stina Bylund
Rebecca Ring
Stina Bylund
Malin Jangenteg
Pontus Lundquist
Lena Johansson
0708-52 32 36
Anna Carlbaum
08-12097173
Johan Zizala
Elin Östlund