IT-support hos CSC, 2nd line

Arbetsbeskrivning

Du ingår i ett supportteam som jobbar med att ta emot ärenden rörande Teamcenter, som är ett PDM-system för att hantera produktdata på Saab.Ärendena är av 2nd-linekaraktär och kräver ett brett spektra av system- och applikationskunskap som du får lära dig på plats.För tjänsten kommer Skill att söka efter kandidater med akademisk examen och utbildning från Systemvetenskaplig utbildning eller motsvarande.Meriterande är kunskap/erfarenhet av CAD och speciellt då inom liknade verksamhetsområde som kunden Saab.Meriterande är också tidigare erfarenhet av support.Vidare ska du ha goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift samt vara professionell, resultatinriktad, självgående och engagerad.Dessutom inneha god samarbetsförmåga, vara serviceinriktad och tillmötesgående.Du ska också för att kunna betraktas som en god representant för Skill vara konsultmässig; dvs öppen, social och flexibel att arbeta i olika miljöer och med olika uppdrag samt lyhörd och våga stå för dina åsikter.Anställningsform och ansökan Tjänsten är en anställning hos Skill i sex månader med syfte att därefter övergå i anställning hos kund.Tjänsten är på heltid och med tillträde snarast, gärna redan i april.Ansöker gör du genom www.skill.se.Då tillträde är snarast vänta inte med att ansöka.

Kontaktpersoner på detta företaget

Svanhild Johansson

Stina Bylund

Rebecca Ring

Stina Bylund

Malin Jangenteg

Pontus Lundquist

Lena Johansson
0708-52 32 36
Anna Carlbaum
08-12097173
Johan Zizala

Elin Östlund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 april 2010
  • Ansök senast: 12 maj 2010

Besöksadress

Djurgårdsgatan 56
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Desk Side Technician

14 juni 2024

Customer Care Agent

Customer Care Agent

14 juni 2024

Servicekonsult – Uthyrning

Servicekonsult – Uthyrning

13 juni 2024