IT-support till Nordman

IT-support till Nordman

Arbetsbeskrivning

Cloetta, Barilla, Santa Maria och Njie är bara ett axplock av Nordmans kunder. Sedan starten 1997 har Nordman idag vuxit till 19 medarbetare och en omsättning på ca 20 miljoner. Nu är det dags att förstärka med den 20e stjärnan på bolaget och det är här du kommer in. Som IT-support på Nordman är ditt nästa steg roller som Teamledare, projektledare, tekniskt expert eller testare. Sök idag då behovet är omgående!

OM TJÄNSTEN
Nordman levererar säljstödsystem och artikelinformation till dagligvaruhandelns säljare och säljbolag. Nordman äger och styr utvecklingen av systemet Argus vilket idag ett av Nordens största säljstödsystem för dagligvaruhandeln. I dag har de fler än 100 kunder med varierande, bland kunderna hittar du både marknadsledande bolag och mindre aktörer. Rollen som IT-support är bred med varierande arbetsuppgifter. Totalt är det fem personer i supportteamet där två sitter i Piteå och tre i Stockholm.

De första månaderna kommer fokus ligga på att få en förståelse för Nordman som bolag och skaffa dig kunskaper om egna systemet Argus.
Uppdraget sträcker sig på 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering eller förlängning.

Du erbjuds


* Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget
* Mycket ansvar på kort tid och möjlighet att forma ditt eget arbete


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
* Hantera ärenden över telefon, mail och via ärendehanteringssystem
* Supporta kunder när de har problem eller frågor om applikationen
* Gräva i databasen för att hitta problem
* Kontinuerlig kontakt med kollegorna i Piteå

VI SÖKER DIG SOM
* Studerat en gymnasial/eftergymnasial utbildning, gärna inom IT/IT-säkerhet
* Erfarenhet av kundservice via telefon och mail
* Goda kunskaper inom Office-paketet.
* Talar och skriver obehindrat på svenska då arbetsuppgifterna kräver det.

Som person är du:


* Serviceminded
* Självgående
* Lösningsorienterad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 08.00-17.00
* Placering: Solna, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Nordmans önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Nordman

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juni 2020
  • Ansök senast: 5 juli 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Senior supporttekniker

Senior supporttekniker

1 juni 2024

1 juni 2024

1 juni 2024