IT Support till Solna

IT Support till Solna

Arbetsbeskrivning

Vi söker en serviceinriktad och flexibel person som vill jobba med IT support och utbildning inom en ideell förening i Solna. Uppdraget är på halvtid från början på februari och under hela 2021.



Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta i ett stort digitaliseringsprojekt riktat till förbundets medlemsföreningar. I din roll är du ett dagligt stöd till alla medlemmar och utbildare i IT-frågor rörande användning av datorer och Microsoft Office 365-licenser. Du arbetar både med digitala utbildningar och fysiska möten som verktyg för att hålla alla medlemmar uppdaterade. Du ansvarar även för att ta fram och förvalta skriftliga manualer och checklistor. Målet är att alla individerna inom föreningslivet ska känna sig säkrare och mer vana vid att använda digitala verktyg för att upprätthålla ett aktivt föreningsliv.



Kvalifikationer

Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har god förståelse IT- och teknikfrågor. Det är ett krav att du har mycket god kunskap om Microsoft Office 365. Det är vidare meriterande om du har arbetat med utbildning och tycker om att hålla digitala utbildningar. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal.



- Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav




Personliga egenskaper

Ordning och reda är viktigt för dig och du trivs med att arbeta strukturerat. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines. God pedagogisk förmåga är viktigt och du arbetar bekvämt i en roll med mycket kontakter via telefon och dator. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel och att du snabbt kan hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår.



Mer om tjänsten

- Tillsättning: början av februari
- Omfattning: halvtid
- Placering: Solna
- Uppdragstyp: konsultuppdrag fram till 2021-12-31 där du blir anställd av oss på Andara Group




Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.



Varför jobba på Andara Group?

Våra kunder brukar beskriva Andara Group som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Group Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Group är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Group är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Group
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 december 2020
  • Ansök senast: 22 januari 2021

Liknande jobb


System Administrator to EY Doberman

System Administrator to EY Doberman

11 maj 2021

Key User SAP HCM / (Senior) Consultant SAP HCM

10 maj 2021

8 maj 2021