IT Support/Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Qopla är Sveriges snabbast växande onlineplattform för restauranger. Vi erbjuder restauranger många flexibla lösningar för att öka sin försäljning online och på plats med branschens modernaste kassalösning. Vår tjänst ger restuarangägare full kontroll på sin verksamhet med smarta tekniska lösningar och bra insikter i den dagliga driften. Vårt fokus är att ge våra kunder en bra upplevelse och att ha kul på jobbet! Vi växer snabbt och behöver nu förstärkning till vår kundtjänstavdelning i Stockholm.


Om rollen
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att spela en viktig roll på Qopla eftersom du kommer att ha daglig kontakt med våra kunder. Det är därför viktigt att du kan kommunicera på ett engagerat, omtänksamt och trovärdigt sätt som bygger långsiktigt förtroende med våra kunder. Våra kundtjänstmedarbetare älskar att kommunicera med våra kunder, svara på frågor, lösa problem och utföra hårdvaruinstallationer samt felsökningar.
Som kundtjänstmedarbetare är din huvuduppgift att:
Svara på frågor från våra kunder på den svenska marknaden. Främst via e-post och telefon
Ge personlig support till våra kunder utifrån vad som ligger i linje med vårt varumärke och tonalitet
Installera ny hårdvara
Buggrapportering



Är det här du?
För att lyckas i denna roll tror vi att du är en kreativ problemlösare som tycker om att vara proaktiv. Rollen passar dig som är van att använda smartphones och andra tekniska produkter samt är service-minded. Du är någon som förstår värdet av god kundvård, gillar utmaningar och uppskattar att lära sig nya saker.


Det vi ser som krav för denna roll är:
️Minst 1-års erfarenhet från liknande tjänst
Genuint intresse för mat, teknik och datorer
Du har tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon
Du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska



Gillar att experimentera med hårdvara och teknik och dras inte från nya utmaningar.


Vad vi erbjuder
Qopla erbjuder en glad, nytänkande och föränderlig miljö, där nya idéer och kreativitet välkomnas. Vi gillar att göra saker på nya sätt och ifrågasätta gamla metoder. Kulturen på Qopla kännetecknas av att vi som arbetar här är välkomnande och hjälpsamma. Vi tror inte på hierarki och mikromanagement, vi tror starkt på att ge ansvar och att få växa med det. Här finns både stöd men också stort utrymme att vara med och påverka och utveckla. Om du vill läsa mer om oss och våra produkter, gå in på www.qopla.se.
Låter detta intressant? Ansök redan idag! Positionen är på heltid med start enligt överenskommelse.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qopla AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2021
  • Ansök senast: 14 januari 2022

Postadress

Ekbacksvägen 22
Bromma, 16869

Liknande jobb


11 maj 2024

3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

9 maj 2024