OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdragsbeskrivning I rollen som IT Supporttekniker kommer du även att arbeta mot företagets övriga kontor som är spridda över landet. Det gör du via telefon och det gemensamma IT-ärendehanteringssystemet. I IT Servicedesk arbetar du efter schemalagd arbetstid under kontorstider och efter kontorstid efter schemalagd beredskap. IT Servicedesk hanterar ca 10000 ärenden per år och målsättning för dem är att arbeta enligt ITIL processerna. Vi har en standardiserad och kostnadseffektiv IT miljö där de på klient och serversidan arbetar med Microsoft produkter i huvudsak Vi söker dig som har gymnasiekompetens och minst 1 års erfarenhet av IT support arbete i Microsoft miljöer. Du ska ha erfarenhet nedanstående. . PC-teknik . Active Directory . MS Windows XP Proffesional. . MS Outlook 2007 . MS Office 2003 och 2007 . TCP/IP . Skrivarsupport. . Dokumentation . VPN Telefonsupport Det är meriterande med kunskaper i Unix samt kunskaper om IT utrustning som används i lagermiljöer. Krav: B körkort För att lyckas i tjänsten som IT Support Tekniker tror vi att du är en ambitiös och noggrann person. Du ska vara drivande och ha ett stort teknikintresse och ha en mycket god social kompetens. Vi sätter stort värde i de personliga egenskaperna vid denna rekrytering.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jennifer Jussila
Victor Segell