IT-supporttekniker som vill vidare i karriären sökes

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och motiverad IT-tekniker som vill utvecklas i en professionell miljö i Stockholm? Då är du varmt välkommen att söka till Liminity AB!

Vi är ett företag med en affärsmodell som gynnar våra medarbetare. I vår publika handbok (https://www.notion.so/liminity/Liminitys-handbok-95d794afd58e4f398bbb08dad25aafdd) kan du läsa om de utvecklingsmöjligheter, bonusar och lönemodeller vi erbjuder. Vi har en stark sammanhållning och vårt största mål är att alla våra medarbetare trivs och mår bra. Efter en intervju så presenterar vi din profil för våra kunder och ser vilka svar vi får!

Vi söker dig som har tidigare arbetserfarenhet av IT-support och har koll på Active Directory, Office 365 och andra vanliga program inom support. Det är också viktigt att du behärskar svenska och engelska i tal och text och kan arbeta i Stockholm.

Som medarbetare hos oss får du en personlig coach som ser till att du trivs och har allt du behöver för att nå dina karriärsmål. Du får också marknadens bästa erbjudande med en lönemodell där 70% av dina intäkter går direkt till dig. Detta gör att vi kan erbjuda marknadens högsta löner och andra förmåner som gratis kompetensutveckling, psykologer, regelbundna AWs, friskvårdsbidrag och mycket mer.

Arbetsuppgifter:

Som IT-supporttekniker är din huvudsakliga uppgift att hjälpa användare med tekniska problem och frågor. Detta kan innebära att du hanterar supportförfrågningar via telefon, e-post eller chatt eller att du besöker användare på plats för att lösa problem direkt.

Du kan också vara ansvarig för att installera, konfigurera och underhålla datorutrustning och programvaror. Detta kan innebära att du hjälper användare med att installera programvara, ställa in nätverk och trådlösa anslutningar, samt att du hjälper till att lösa problem med datorutrustning och programvara.

Som IT-supporttekniker kommer du också att vara ansvarig för att uppdatera dokumentation och databaser med information om tekniska problem och lösningar, samt att du samarbetar med andra tekniker och IT-avdelningar för att säkerställa att teknisk support fungerar så effektivt som möjligt.

För att vara en bra IT-supporttekniker behöver du ha goda tekniska kunskaper och förmåga att lösa problem. Du behöver också vara kommunikativ och ha god servicekänsla, eftersom du kommer att hantera många olika användare och situationer. Att ha erfarenhet av teknisk support och att vara bekant med olika operativsystem och programvaror är också en fördel.

Om du är en driven IT-tekniker med en vilja att utvecklas, tveka inte att skicka in din ansökan till oss. Även om du inte matchar detta specifika uppdrag, är du välkommen att ansöka eftersom vi löpande får in olika uppdrag från våra kunder.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Liminity AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 januari 2023
  • Ansök senast: 19 juli 2023

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024