IT-Supporttekniker till Örebro!

Arbetsbeskrivning

Vi söker någon som brinner för att lösa IT-relaterade problem och som har tidigare erfarenhet av support. Någon som alltid ger bästa möjliga service och trivs bra i en kommunikativ roll. Företaget är ett ledande nordiskt digitalt tjänste- och programvaruföretag med lokal närvaro och global kapacitet. Deras nordiska värderingar och nordiska arv styr deras framgång.

Kort om rollen:

Som supporttekniker hos oss så ingår du i ett team där det dagliga arbetet innefattar mottagande och registrering av inkommande ärenden. Supporten sker via telefon, mejl och via inkommande ärenden i ärendehanteringssystemet.

Vi önskar att du har en bred teknisk kompetens, arbetsuppgifterna inkluderar allt från enklare till mer komplexa och den skiljer sig mycket från en klassisk helpdesktjänst. Vi arbetar främst med att lösa problem i första linjen.

Användarnas plattform är baserad på Windows 10, MS Office 365 samt mailsystemen Exchange och MS-Outlook.

Vi ser gärna att du har erfarenhet inom:

- Active Directory
- MS Office Suite
- MS Exchange och Office 365
- Windows 10


Om du tidigare har arbetat som supporttekniker eller kundservice är det meriterande. Flytande svenska och god kompetens i engelska är ett krav. Vi ser verkligen att du gillar ge service av världsklass och har ett brinnande IT-intresse.

Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare

Placeringsort: Örebro

Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match

Vad vi står för:
Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.

Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!

Varför ska du välja oss?
Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.

Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt? Scrolla ner för att ansöka ⬇️ 🧡

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Camai
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2022
  • Ansök senast: 22 april 2023

Liknande jobb


Helpdesktekniker till Mölndals stad

Helpdesktekniker till Mölndals stad

8 maj 2024

8 maj 2024