IT-supporttekniker/NOC! Ingångslön 40.000:-👨‍💻

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill anta en annorlunda roll som är en blandning av IT-support och NOC åt en av Sveriges mest samhällskritiska aktörer!

Vi vet hur det känns att hamna på bolag med oschyssta villkor och vi är trötta på detta - därför har vi en publik handbok (https://www.notion.so/liminity/Liminitys-handbok-95d794afd58e4f398bbb08dad25aafdd) som du kan ta del av innan du söker jobb hos oss. Här finner du information om vilka utvecklingsmöjligheter, bonusar och lönemodeller vi erbjuder!

Just denna roll som supporttekniker/NOC innebär primärt att ta emot och lösa incidenter och beställningar samt även övervakning av olika system. I rollen ingår även installation av datorer, felsökning av både hård - och mjukvara samt utskick av datorer.

Vi erbjuder dig en plats i ett företag med fördelaktiga villkor där du som person, din kompetens och dina mål inom IT kommer att växa. Läs mer om vårt erbjudande i vår publika handbok som du hittar här. (https://www.notion.so/liminity/Liminitys-handbok-95d794afd58e4f398bbb08dad25aafdd)

Är du en IT-tekniker som vill vidare till mot nya utmaningar, till Stockholms bästa konsultbolag men som inte matchar just detta uppdrag? Ansök ändå. Vi får löpande in olika uppdrag från kunder som kan passa dig.

Vi söker dig

- Med en positiv personlighet - sammanhållningen mellan oss kollegor och relationen med våra kunder är bland det viktigaste vi har.
- Som bor i eller har nära till Stockholm.
- Som vill utvecklas och klättra inom IT.
- Som trivs i ett bolag med en familjekänsla.
- Med bakgrund inom IT-support och vill vidare i karriären.
- Som behärskar Svenska och Engelska i tal och text.
- Som kan arbeta i Stockholm om så krävs.


Arbetsuppgifter

Uppdraget innebär 3-skift enligt nedan preliminära arbetstider.

Förmiddag 06:45 - 14:30
Eftermiddag 14:00 - 22:15
Natt 21:45 - 07:15

- Bemanna servicedesk; ta emot användare, svara på inkommande telefonsamtal och mail
- Hantera inkommande ärenden i vårt ärendehanteringssystem
- Säkerställer information och klassning, prioritet etc
- Löser incidenter enligt SLA /OLA
- Eskalerar till nivå 2 & nivå 3
- Uppdaterar kunskapsdatabasen
- Felsökning av både hård- och mjukvara
- Agera dispatch och skicka ärenden till rätt grupp
- Utskick av beställda programvaror
- Lägga till/ta bort olika typer ut av behörigheter
- Administrera användarkonton


Om oss

Vi på Liminity är ett härligt gäng som lägger stort fokus på våra medarbetare. Det är vårt största mål att alla våra medarbetares utveckling går framåt och vi gör allt vi kan för att få det att hända. Vi erbjuder en rad uppskattade förmåner som gratis kompetensutveckling, försäkringar, AWs varje månad, friskvårdsbidrag, lön samma månad som du börjar arbeta, 25 dagar betalda förskottssemesterdagar och mycket, mycket mer. (https://www.notion.so/liminity/Liminitys-handbok-95d794afd58e4f398bbb08dad25aafdd)

Välkommen in med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Liminity AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2022
  • Ansök senast: 1 april 2023

Liknande jobb


Supporttekniker

15 maj 2024

15 maj 2024

15 maj 2024