OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SOCAB-Swedish Office Consulting AB är ett av de snabbast växande företagen inom offentlig upphandling med huvudkontor i Stockholm.
Vi behöver nu utöka organisationen med en IT-upphandlingskonsult. Om du gillar ett fritt och flexibelt arbete under ansvar och att knyta kontakter är det konsult du ska bli.
Som konsult hos SOCAB är du mer än en konsult. Du är en del i vårt team och vi arbetar tillsammans för att utveckla morgondagens konsultbolag. Vi vill alltid framåt och vi vill alltid bli ännu bättre. För att trivas hos oss behöver du vara intresserad av att bygga nya relationer samt vara engagerad och drivande som person.
För oss är det viktigast att våra konsulter mår bra. Därför erbjuder vi bland annat friskvårdsbidrag, flextid, utbildningar, möjlighet att arbeta på distans, tjänstepension med tillägg och försäkringar.
Vi tror att nedan kvalifikationer stämmer överens på dig:
· Du strävar alltid efter gott resultat och har ett lyhört sinne
· Examen inom juridik, ekonomi eller teknik eller YH-utbildning inom offentlig upphandling eller motsvarande.
· Du har minst tre års erfarenhet av IT-upphandling enligt LOU/LUF samt kunskap kring kvalificerat inköps- och upphandlingsarbete.
· Du formulerar dig väl i tal och skrift
. Du är kommunikativ
· Det är meriterande om du har ett stort nätverk inom offentlig verksamhet
· Förhandlingsvana
Har du tidigare erfarenhet av att jobba som konsult är även det meriterande.
Vill du bli en del av vår resa framåt? Sök!