Jobba extra inom kundtjänst -  på ett välkänt företags e-handelssatsning

Jobba extra inom kundtjänst - på ett välkänt företags e-handelssatsning

Arbetsbeskrivning

Jappa är glada över att fortsätta sitt samarbete med en mycket väl ansedd kund. Denna kund har ett etablerat butiksnät men satsar nu hårt på att expandera sin e-handel.


Företaget är verksamt inom hem, inredning och hushåll.


Vi söker nu för denna kunds räkning glada och positiva individer som vill arbeta med kundtjänstarbete, främst via chatt och mail.


Arbetet handlar om att ge företagets kunder god support vid produktfrågor samt frågor som rör återbetalningar, returer, frakt och tillhörande administration.


Vi söker dig som är flexibel OCH strukturerad. Du gillar verkligen att hjälpa andra och har förmågan att anpassa dig till olika kunders frågeställningar och på ett trevligt sätt komma till korrekt avslut.


För att få vår kund intresserad av just dig behöver du övertyga kunden om att du har lätt för att lära dig saker.


Mängden inkommande kundfrågor varierar över tid, varför du behöver kunna anpassa ditt arbetstempo för att kunna hålla en jämn, hög servicenivå.


Kundens kontor ligger i Vasastan, Stockholm.


Detta är det perfekta jobbet för dig som exempelvis är student och som utöver en extrainkomst vill bygga ett attraktivt CV inom e-handelsbranschen.


Kravprofil
• Som lägst gymnasiekompetens
• Minst 2 års erfarenhet av kundservicearbete – meriterande om du arbetat med e-handel samt arbetat med kundservice.
• Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus.


Glöm inte att lägga till rollen "Kundtjänst och Support" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
*********************************************
Jappa är den nya lösningen för extraarbete. Du som söker efter extraarbete lägger upp din profil på Jappa och har därefter möjlighet att bli kontaktad av företag som vill anlita dig för extraarbete på dina villkor. Du anger själv din tillgänglighet, var du vill jobba och vilka löneanspråk du har.


TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.


OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.


#jobbjustnu

Sammanfattning

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024