Jobba extra med kundsupport i Zendesk - för en spännande e-handelssatsning

Jobba extra med kundsupport i Zendesk - för en spännande e-handelssatsning

Arbetsbeskrivning

Vi på Jappa söker nu efter positiva personer som vill jobba extra med att leverera förstklassiga kundtjänstupplevelser för en av våra snabbt växande e-handelskunder. Kunden jobbar i Zendesk och du förväntas ha erfarenheter från kundtjänstarbete i allmänhet och Zendesk i synnerhet för att bli utvald för uppdraget.


Vår kund är en av Sveriges största kedjor inom köksredskap och inredning. De satsar nu hårt på sin e-handel, satsningen går mycket bra - e-handeln växer kraftigt - och de behöver nu öka sin kundtjänst.


Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att skriftligen besvara och bemöta omdömen som inkommer via Trustpilot. Du kommer också att besvara frågor som inkommer via olika kanaler till Zendesk. Frågorna kan beröra produkter, återbetalningar, returer mm. Kvaliteten på företags kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge vår kunds kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.


Arbetet är primärt på heltid, i ett första skede under tre månader med omgående start. God chans till förlängning finns. Du behöver utöver Zendesk även ha jobbat i Klarna Business och Visma.


Kundens trivsamma kontor ligger väl placerat på Östermalm, Stockholm.


Vi söker dig som är flexibel OCH strukturerad. Du gillar verkligen att hjälpa andra och har förmågan att anpassa dig till olika kunders frågeställningar och på ett trevligt sätt komma till korrekt avslut.
Mängden inkommande kundfrågor varierar över tid, varför du behöver kunna anpassa ditt arbetstempo för att kunna hålla en jämn, hög servicenivå.
Detta är det perfekta jobbet för dig som exempelvis är student och som utöver en extrainkomst vill bygga ett attraktivt CV inom e-handelsbranschen.
Omgående start.


Kravprofil
• Som lägst gymnasiekompetens
• Minst 1 års erfarenhet av kundservicearbete – meriterande om du arbetat med e-handel samt arbetat med kundservice.
• Du ska kunna jobba heltid under tre månader framåt.
• Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus.
• Du ska ha jobbat i Zendesk tidigare och vara bekväm i denna plattform.
• Du ska ha jobbat i Klarna Business, Visma och gärna Storm tidigare.


Glöm inte att lägga till rollen "Kundtjänst och Support" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
*********************************************
Jappa är den nya lösningen för extraarbete. Du som söker efter extraarbete lägger upp din profil på Jappa och har därefter möjlighet att bli kontaktad av företag som vill anlita dig för extraarbete på dina villkor. Du anger själv din tillgänglighet, var du vill jobba och vilka löneanspråk du har.


TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.


OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.


#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: New Terms ABs kund
  • 3 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2021
  • Ansök senast: 11 februari 2021

Postadress

Avenyn 37
GÖTEBORG, 41136

Liknande jobb


4 maj 2024