OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa.Vi skall vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder.Vi gör i dagsläget rekryteringar inom IT, Sälj & Marknad, Ekonomi, Support och Kundtjänst.Help at Work gör alltid lite mer, lite snabbare och lite bättre.Vi ses!Till internationellt utbildningsbolag inom digital och interaktiv media söker vi nu dig som vill ha ett roligt och socialt extrajobb med start omgående. Tjänsten är på 3 månader och inleds med 2 veckors heltidsarbete för att därefter övergå i 2 dagar/veckan.För rätt person finns även stor möjlighet till förlängning och då i en mer administrativ, koordinerande roll. Med hjälp av telefon kommer du att få i uppdrag att kontakta personer i Sverige och runt om i världen som sökt sig till skolans utbildningar.Det är därför viktigt att du är glad och utåtriktad med bra "people skills".Du har lätt för att ta till dig information, är flexibel och har lätt för att uttrycka dig.Eftersom du även kommer att ringa sökande i andra länder är det viktigt att du har utmärkta engelskkunskaper.Självklart har du också ett intresse för digital och interaktiv media. Ange gärna var du såg annonsen.