OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Helpman har hjälpt byggpersonal och företag att hitta varandra sedan 2000, det gör oss till den mest erfarna experten på bemanning till byggindustrin.Branschkunskapen tillsammans med engagemanget i det vi gör lägger grunden till att rätt människor hamnar på rätt uppdrag.Vi behöver nu utöka vår interna rekryteringsgrupp med ytterligare en rekryteringsassistent på deltid, 10-16 timmar per vecka.Vi söker dig som arbetar självständigt och van med eget ansvarsområde, är utåtriktad och lång erfarenhet av personliga relationer.Har du någon erfarenhet av sälj är det ett plus. Helpman är inriktad på bemanning av byggnadsarbetare och tjänstemän inom byggindustrin och rekryteringsassistentens arbetsuppgifter berstår i att säkerställa kandidatinflödet. Du kommer arbeta med att: - Granska, svara och sortera ansökningar - Kontakta arbetssökande - Kontakta fd anställda - Boka in kandidater på intervjuer - Ansvara för samordningen vid informations möten med arbetssökande. Du kommer att ha möjlighet att fritt bestämma dina arbetstider med kontorets öppettider som ram, 07.00 - 16.00 Urvalet till denna tjänst sker löpande vilket innebär att vi behöver din ansökan så snabbt som möjligt.Märk ansökan med rek.assistent. Läs mer om Helpman på vår hemsida www.helpman.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Michaela Pehrström
08-58430360
Sabina Khan
08-58430360
Michaela Pehrström
08-58430360
Michaela Pehrström
08-58430360
Sabina Khan
08-58430360
Sabina Khan
08-58430360