Jobba med kundservice hos Memira Eyecenter

Jobba med kundservice hos Memira Eyecenter

Arbetsbeskrivning

Vill du utvecklas inom kundservice och nyttja dina egenskaper som optikerassistent eller sjuksköterska? Se hit!

Nu finns en öppning för dig som vill börja jobba med kundtjänst på Memira Eyecenter i Stockholm, ledande i branschen inom ögonlaser och linsbyte! Här erbjuds en utvecklande och spännande roll för dig som är redo för att ta nästa steg på en arbetsplats som värdesätter sin personal.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Hos Memira Eyecenter blir du en del av ett engagerat och öppet team. Detta är ett arbete som är stimulerande, utmanande och utvecklande. Att jobba inom kundtjänst innebär att du får leverera förstklassig bemötande till kunderna. Utöver detta erbjuds du förmåner i form av sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och 6 veckors semester.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Till kundtjänsten ringer både befintliga och nya kunder och din uppgift blir att erbjuda högklassig service kopplat till ögonlaser och linsbyte.Du får ett gediget introduktionsprogram då många av de inkommande samtalen kräver klinisk kunskap. I rollen inom kundservice jobbar du med att besvara på frågor som inkommer via telefon, e-post och chatt. Förutom detta kommer du även jobba med att skräddarsy nya lösningar för kunderna - allt för att skapa en bra kundupplevelse. Du har stor kontaktyta där du även kommunicerar med klinikpersonal, kirurger och optiker.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds så snart som möjligt. Detta är en heltidstjänst på dagtid. Tillsammans med dina 17 medarbetare och kundtjänstchef sitter du på företagets kontor i Uppsala. Efter sommaren 2020 flyttar Memira Eyecenter in i det nya Eye Center of Excellence vid Karolinska universitetssjukhuset i Solna.

VEM ÄR DU?
För att trivas i rollen tror vi att du är entusiastisk, trygg och älskar att hjälpa andra såväl kunder som kollegor. Du strävar efter omväxling och utmaningar och med ett stort engagemang skapar du tillit med alla dina kontaktytor. Du är öppen för att lära dig nya saker och motiveras av att jobba mot uppsatta mål. Vi ser gärna att du har en medicinsk bakgrund eller erfarenhet från optikbranschen. Eftersom vi tar emot samtal på både engelska och svenska är det bra om du behärskar båda språken. Det är meriterande om du behärskar ett tredje språk.

OM OSS
Memira Eyecenter är Nordens ledande kedja inom refraktiv kirurgi och en av de ledande aktörerna i världen på linsbytesoperationer. Våra kirurger har tillsammans en samlad erfarenhet av över 400 000 ögonoperationer. Memirakoncernen omsätter idag ca 600 MSEK och är ca 300 anställda och konsulter på ca 50 kliniker i Sverige, Norge och Danmark.

Vi har under sommaren 2019 förvärvat StureOptikern, EyeCenter City och Täby EyeCenter. Vi vill bli ett ”one stop shop” inom syn och ögonhälsa. I och med vår nya strategi har företaget nu bytt namn till ”Memira Eyecenter”. Memira Eyecenter kommer att skapa ett unikt erbjudande i världsklass till kunder och patienter. Här finns din chans att vara med på resan! Läs mer på www.memira.se (http://www.memira.se) och på vår karriärsida www.memira.se (http://www.memira.se)/jobb.

I denna rekrytering samarbetar vi med TNG och önskar därför att all kontakt och frågor går via dem. https://www.tng.se/lediga-jobb... (https://www.tng.se/lediga-jobb/jobba-med-kundservice-hos-memira-eyecenter)
Vi tar ej emot ansökan via mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Martin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Memira
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2020
  • Ansök senast: 1 mars 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

23 maj 2024