Jobba som Ekonomiassistent inom leverantörsreskontran i sommar

Jobba som Ekonomiassistent inom leverantörsreskontran i sommar

Arbetsbeskrivning

Jefferson Wells söker just nu dig som vill arbeta som Ekonomiassistent inom leverantörsreskontran hos vår uppdragsgivare som är ett internationellt och framgångsrikt företag inom industri- och transportbranschen i Helsingborg. Under semestern behöver vår kund ta in en "semestervikarie" inom leverantörsreskontran.

Tjänsten är på heltid och man önskar att du kommer in och arbetar/ lärs upp i 3 veckor innan du tar över rollen i ca 3,5 veckas tid så uppdraget är totalt 6,5 vecka långt. I rollen kommer du främst att arbeta med leverantörsreskontra, löpande bokföring och momsredovisning. Även under semestern finns kollegor att tillgå vid frågor då man inte lämnas helt själv på kontoret. Låter uppdraget intressant? Välkommen med din ansökan!

Det här är alltså ett konsultuppdrag som startar den 27 juni och varar fram t.o.m den 10 augusti. Du kommer att vara anställd av Jefferson Wells men tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund i Helsingborg. Det är väldigt goda pendlingsmöjligheter med tåg till vår kunds kontor och det går såklart även bra att köra ditt om man så önskar.

Arbetsuppgifter

I den här rollen kommer du bland annat att ankomstregistrera och boka leverantörsfakturor, se till att fakturor attesteras och underlätta företagets bokföring genom att arbeta med hantering av kunduppgifter, transaktioner, leverantörsfakturor och påminnelser.

Är du rätt för rollen som Ekonomiassistent till leverantörsreskontran?

Vi söker dig med en fallenhet för ekonomi, leverantörsreskontra och bokföring och som har erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent med just reskontran och har erfarenhet av något större affärssystem. Har du erfarenhet från Navision är det klart meriterande. Du är tillmötesgående och professionell i din yrkesroll vidare tror vi att du brinner för att leverera kvalitet i allt du gör. Om du stöter på något du inte redan kan, vill du nyfiket och målinriktat lära dig mer om det.

Sök tjänsten idag!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2022
  • Ansök senast: 11 maj 2022

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


14 juni 2024

Ekonomiadministratör

Ekonomiadministratör

14 juni 2024