OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Besedo är ett Business Process Outsourcing företag, vilket innebär vi sköter kundtjänst för några av Europas ledande internettjänster. Fokus ligger på kundservice och kundvård, hantering av innehåll online samt risk-och säkerhetshantering. Vi är idag ca 200 medarbetare fördelat på Sverige, Malta och Malaysia, och vi fortsätter att växa. Vill du vara med och bidra till en framgångsrik och kundorienterad kundtjänst i världsklass? Vi söker en ny medarbetare till vår kundsäkerhetsavdelning i Stockholm. Du kommer att jobba i ett team och ha ansvar för den del av vårt kundservicearbete som gäller kundsäkerhet. Arbetet omfattar bland annat att samarbeta med företag och myndigheter för att förhindra brott och se till att kundens regler efterföljs. Vem söker vi? Vi har stundtals ett högt tempo vilket ställer stora krav på att du är både stresstålig och effektiv. Du kan sätta gränser och vara tydlig med vad som gäller, samtidig som du också är serviceminded. Du har ett moget sätt och kan anpassa dig till olika situationer samt bemöta olika typer av människor. Eftersom du kommer att kommunicera med våra kunder, i både tal och skrift, så ser vi gärna att du har goda kunskaper i svenska språket. Behärskar du även engelska är det en fördel. Grundläggande datorvana är också ett önskemål. Som person är du noggrann, strukturerad och flexibel. Du är kreativ vilket innebär att du ser lösningar där andra ser problem och tycker om att arbeta under eget ansvar samt ta egna beslut. Vi ser gärna att du som söker tjänsten har supporterfarenhet, gärna med inriktning på kundsäkerhet, men det är inget krav. Vi intervjuar löpande och ser gärna att du ansöker så fort som möjligt.