OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Besedo är ett Business Process Outsourcing företag, vilket innebär vi sköter kundtjänst för några av Europas ledande internettjänster.Fokus ligger på kundservice och kundvård, hantering av innehåll online samt risk-och säkerhetshantering.Vi är idag ca 200 medarbetare fördelat på Sverige, Malta och Malaysia, och vi fortsätter att växa. Vill du vara med och bidra till en framgångsrik och kundorienterad kundtjänst?Vi söker två nya medarbetare till vårt kontor i Stockholm.Du kommer att jobba i en grupp på nio personer och ha ansvar för antingen e-postsupport eller telefonsupport gentemot våra företagskunder. Vem söker vi? Vi har stundtals ett högt tempo vilket ställer stora krav på att du är både stresstålig och effektiv.Du har humor, är utåtriktad samtidig som du är resultat- och serviceminded.Du har ett moget sätt och kan anpassa dig till olika situationer samt bemöta olika typer av människor och förfrågningar.Du kommer att ingå i en laguppställning där du med din drivkraft kan ta ansvar för att våra kunder får support i världsklass.Eftersom du kommer att kommunicera med våra kunder, i både tal och skrift, så ser gärna att du har goda kunskaper i svenska språket.Behärskar du även det engelska språket är det en fördel.Grundläggande datorvana är också ett önskemål. Som person är du noggrann, strukturerad och flexibel.Du är kreativ vilket innebär att du ser lösningar där andra ser problem och tycker om att arbeta under eget ansvar samt ta egna beslut.Vi ser gärna att du som söker tjänsten har supporterfarenhet, men det är inget krav. Vi intervjuar löpande och ser gärna att du ansöker så fort som möjligt.