Junior Account Manager till Ryska Posten AB

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten AB söker en Junior Account Manager till deras kontor på Gärdet i Stockholm. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt.

Sedan starten 1998 har Ryska Posten AB levererat service i Stockholm. Ryska Posten startade som en budfirma men har idag växt till vara ett helserviceföretag med olika grenar inom event, bemanning, skafferi och allt-i-allo. Allt i linje för att kunna erbjuda deras företagskunder den service de behöver. Det har nu öppnats upp en plats i moderbolaget på budsidan.

OM TJÄNSTEN

Tjänsten som Junior Account Manager är en bred roll där du kommer att få arbeta med varierande arbetsuppgifter som att gå på kundmöten, prospektera fram nya kunder samt boka möten med nya och befintliga kunder. Tjänsten är på heltid under kontorstider måndag till fredag. Ryska Posten har sitt kontor i ljusa lokaler på Sandhamnsgatan vid Gärdet i Stockholm.

Ryska Postens säljavdelning är uppdelad i två team där du kommer att vara en del av ett sammansvetsat team om 4-5 personer med fokus på nykundsförsäljning.

ARBETSUPPGIFTER

Som Junior Account Manager kommer du att arbeta med arbetsuppgifter så som:

- Genomföra möten ute hos kund
- Prospektera nya kunder
- Boka möten med både nykund och befintlig kund


Rollen innefattar även en hel del kalla samtal och kräver därför att du är en nyfiken och orädd person som brinner för att skapa nya relationer. Tjänsten passar dig som vill få in en fot på ett etablerat företag och få mer erfarenhet i rollen som säljare. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.

VI SÖKER DIG SOM

- Har ett par års erfarenhet av B2B-försäljning
- Kan uttrycka sig väl på svenska som engelska i både tal och skrift


Det är meriterande om du:

- Har arbetat i CRM-system sedan tidigare
- Har en eftergymnasial utbildning


Som person är du driven, social och energisk. Du är inte rädd för att bjuda på dig själv och du motiveras av att skapa nya kontakter. Utöver detta är du serviceminded, prestigelös och trivs i en öppen och lösningsorienterad miljö.

ÖVRIG INFORMATION

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se (mailto:rekrytering.bemanning@ryskaposten.se)

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2021
  • Ansök senast: 13 april 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Säljare med kundansvar

Säljare med kundansvar

24 april 2024

23 april 2024