Junior administratör till Zemol i Stockholm

Junior administratör till Zemol i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Trivs du att arbeta med administration, hantera data i Excel och vill lära dig mer om anläggning och underhållsprojekt samt CAD? Är du dessutom en stjärna på prioriteringar och komma med nya idéer så är detta rollen för dig. Hos Zemol erbjuds du en varierande roll inom administration där du har stora möjligheter att vidareutvecklas som teknisk administratör inom anläggning och underhållsprojekt. Ta chansen och sök redan idag och bidra till en ljusare infrastruktur i Sverige!

OM TJÄNSTEN

Zemol är ett teknikkonsultföretag specialiserat på belysnings-, el-, och kanalisationssystem i anläggningsbranschen och de arbetar med flera spännande infrastrukturprojekt. De har bland annat bidragit till belysningen längs E18 vid Naturhistoriska och väg 75 i anslutning till Södra länken, läs mer om deras utförda arbeten här.

Zemol fortsätter att växa och söker därför en sjätte medarbetare till teamet. Du välkomnas till det ljusa och trevliga kontoret centralt beläget i Sundbyberg. Du kommer att arbeta i en bred administrativ roll och därigenom avlasta två konsulter i deras uppdrag. Konsulterna fungerar där som ett tekniskt bollplank mot kund för att säkerställa korrekt utförd projektentreprenad och är där specialister inom anläggning och underhåll.

Målet med denna roll är att du, i takt med att du blir mer självgående och initiativtagande, får ta ett större ansvar i uppdragen där ambitionen är att du i framtiden går mot att axla en egen roll som konsult. I denna roll krävs det att du är flexibel och har lätt för att ta dig an nya arbetsuppgifter utefter arbetsplatsens och kollegornas arbetssituation.

Du erbjuds:
- Möjligheten att utveckla dina administrativa färdigheter, glänsa med dina erfarenheter av att hantera större mängder data. Eftersom rollen är ny kommer du få stötta upp där det behövs och få vara med i formandet av dina arbetsuppgifter och anpassa din utveckling mot de områden som intresserar dig allra mest.
- Du välkomnas till ett trevligt och socialt gäng med tajt sammanhållning som trivs bra i varandras sällskap. Hos Zemol tar alla ansvar och hjälps åt, samtidigt som de inte glömmer bort att skratta och ha roligt tillsammans.
- En trygg anställning med goda anställningsvillkor i form av tjänstepension, 25 dagars semester, flexibla arbetstider, friskvårdsbidrag och sjukvårdsförsäkring.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Avlasta konsulterna på Zemol med diverse arbetsuppgifter i konsultuppdragen.
* Gå igenom uppdragshandlingar och sortera ut relevant data för att använda detta i egna sammanställningar.
* Sortera ut och kvalitetskontrollera data ur olika EAM (Enterprise asset management) underhållssystem och skapa sammanställningar mot kund.
* Ta hand om dokumentationsleveranser till beställarens datasystem.
* Korrekturläsa kravspecifikationer och bilda dig en uppfattning om vad som krävs för att föra arbetet framåt.
* Stötta företagsledningen med olika administrativa uppgifter.
* På sikt kommer du få möjligheten att utöka dina arbetsuppgifter utifrån egna intressen och behov inom företaget.


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasieutbildning med en teknisk eller naturvetenskaplig inriktning alternativt en YH bakgrund med inriktning elkraft.
- Har dokumenterad erfarenhet av arbete med administration och är van vid att hantera data i Excel.
- Har god erfarenhet av dokumenthanteringssystem/EAM underhållssystem.
- Har grundläggande kunskaper i Excel.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal såväl som skrift.
- Det är meriterande om du har B-körkort.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Självgående
- Kvalitetsmedveten
- Anpassningsbar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Zemol på deras hemsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2023
  • Ansök senast: 8 augusti 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


30 maj 2024

Administratör till Familjehemsenheten

Administratör till Familjehemsenheten

29 maj 2024

29 maj 2024